تاریخ انتشار: 1399/01/25 11:29
کد خبر: 65414

راکیتیچ: می خواهم عضو تیمی باشم که برای من ارزش قائل باشند

ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا در مورد احتمال جدایی از این تیم صحبت کرد.
راکیتیچ:  می خواهم عضو تیمی باشم که برای من ارزش قائل باشند

نیمکت نشینی های متوالی در این فصل در بارسلونا باعث شده اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی ایوان راکیتیچ از این تیم در فصل نقل و انتقالات تابستانی شنیده شود. ایوان راکیتیچ تاکید کرد می خواهد در تیمی حضور یابد که به او احترام بگذارند و اگر این اتفاق در نوکمپ رخ ندهد، او از بارسا جدا خواهد شد.

ایوان راکیتیچ گفت: "من یک گونی سیب زمینی نیستم. من در مورد آینده ام تصمیم می گیرم، زیرا می خواهم عضو تیمی باشم که برای من ارزش قائل باشند. اگر اینجا این اتفاق رخ دهد خوشحال خواهد شد و اگر نه، برای آینده تصمیم خواهم گرفت.

شیوع ویروس کرونا؟ برای من جای تعجب نیست. وقتی برای دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر ناپولی به ناپل رفتیم، مردم در ایتالیا در مورد این ویروس صحبت می کردند. من به ژاوی پزشک تیم گفتم که وضعیت بدتر خواهد شد. حالا ماندن در خانه بهترین کاری است که می توانیم انجام دهیم. من می خواهم به خیابان رفته و قدم بزنم، اما ضرورتی ندارد. ما باید در خانه باشیم. من این شرایط را دوست ندارم، اما لازم و مهم است.

ملاقات دوباره با بازیکنان در زمین تمرین و بازی کردن عجیب خواهد بود. امیدواریم که در بهترین شرایط قرار داشته باشیم. بدیهی است که ما مقدار آدرنالین از دست خواهیم داد. شرایط در تابستان مانند مقطعی که کل فصل را پیش رو داریم نخواهد بود. تقریبا غیرممکن است که بعد از یک ماه با 100 درصد توان بازگردید، اما قرار نیست میل به پیروزی در ما کاهش یابد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqdng

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



بارسلونا برنامه‌ای برای فروش گریزمان ندارد