تاریخ انتشار: 1399/01/25 18:11
کد خبر: 65387

درگیری بارسلونا با آقای ستاره؛ راکیتیچ ساز جدایی زده است؟

بارسا معتقد است ایوان راکیتیچ به این دلیل قصد دارد تا پایان قراردادش بماند تا به عنوان بازیکن آزاد به سویا بازگردد.

 تنها یک سال از قرارداد ایوان راکیتیچ، هافبک 32 ساله بارسلونا با این تیم باقی مانده و نیمکت نشینی های متوالی در فصل جاری و عدم تمایل مدیران بارسا به تمدید قرارداد با این بازیکن باعث شده تا اینگونه به نظر برسد که تقریبا جدایی او در بازار نقل و انتقالات تابستانی پیش رو قطعی است.راکیتیچ در تابستان قبل نیز تا آستانه جدایی از بارسا و انتقال به یوونتوس پیش رفت، اما در نهایت این انتقال منتفی شده و او در نوکمپ باقی ماند.

همواره شایعاتی در مورد انتقال او به گوش می رسد. یک بار صحبت از اینتر است و بار دیگر از سویا و اتلتیکو اما ستاره کروات که از این حجم اخبار ضد و نقیض عصبانی شده، می گوید که آینده در دستان خودش است:«من یک گونی سیب زمینی نیستم. من در مورد آینده ام تصمیم می گیرم، زیرا می خواهم عضو تیمی باشم که برای من ارزش قائل باشند. اگر اینجا این اتفاق رخ دهد خوشحال خواهد شد و اگر نه، برای آینده تصمیم خواهم گرفت.»

راکیتیچ همواره گفته است که تمایلی برای جدایی ندارد ولی به بارسا در مورد تمدید قرارداد مشکوک است و احساس می‌کند که این باشگاه هیچ برنامه‌ی برای تمدید قرارداد ندارد.

باشگاه اما این بازیکن را به همکاری نکردن در تمدید قرارداد متهم می‌کند و مدعی است که این بازیکن می‌خواهد تا پایان قرارداد در این باشگاه بماند و به صورت آزاد باشگاه را ترک کند.

موندو دیپورتیوو، در آخرین گزارشش در مورد راکیتیچ و بارسا، مدعی شد که مذاکرات دو طرف مدتی است که متوقف شده است و آینده این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قراردارد.

راکیتیچ در حال حاضر پیشنهاداتی از لیگ برتر و سری‌آ دارد؛ اما گفته می شود او ترجیح می‌دهد که در اسپانیا بماند و به سویا باز گردد، باشگاهی که پول کافی برای خرید بازیکن ندارد. به همین دلیل راکیتیچ دوست دارد تا پایان قرارداد در بارسا بماند و پس از آن به صورت رایگان راهی سویا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5e9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بارسلونا- لائوتارو؛توافق برای انتقال بزرگ صورت گرفت؟