تاریخ انتشار: 1399/01/25 18:28
کد خبر: 65382

کاهش شدید قیمت ستاره های دنیای فوتبال

شیوع ویروس کرونا ارزش ستاره‌های فوتبال جهان را 10 تا 20 درصد کاهش داده و در این میان ستاره‌های سری آ هم بی نصیب نمانده‌اند.
کاهش شدید قیمت ستاره های دنیای فوتبال

بحران به وجود آمده حاصل از شیوع ویروس کرونا در جهان، عملا ارزش ستاره‌های فوتبال را 10 تا 20 درصد کاهش داده و در این میان ستاره‌های سری آ هم بی نصیب نمانده‌اند.

بنا بر اعلام ترانسفر مارکت دیبالا ستاره آرژانتینی یوونتوس با افت 20 درصدی ارزش، در حال حاضر قیمتی معادل 72 میلیون یورو دارد.

در رده‌های دوم و سوم ستاره‌های فوتبال اینترمیلان ایستاده‌اند. روملو لوکاکو با افت قیمت 20 درصدی در حال حاضر 68 میلیون یورو می‌ارزد.

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی هم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی نراتزوری شد با افت قیمت 20 درصد ارزشی معادل 68 میلیون یورو دارد.

در رده چهارم این فهرست ماتیاس دلیخت ستاره خط دفاع یوونتوس قرار دارد. این بازیکن با افت قیمت 10 درصدی مواجه شده است و از نظر ترانسفرمارکت، این بازیکن 67.5 میلیون یورو می‌ارزد.

جایگاه پنجم هم در اختیار مارتینز مهاجم گلزن و آرژانتینی اینتر اختصاص دارد. این بازیکن که مورد توجه باشگاه‌ بارسلونا قرار دارد قیمتش در حدود 64 میلیون یورو شده است.

کریس رونالدو ابر ستاره باشگاه یوونتوس با افت قیمت 20 درصدی در حال حاضر قیمتی معادل 60 میلیون یورو دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jx8rp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داروی کرونا را از مسی و رونالدو بگیرید!