تاریخ انتشار: 1399/01/25 18:42
کد خبر: 65380

خرید گرانقیمت روی دست بارسلونا ماند

به نظر می رسد باید ماندنی شدن عثمان دمبله حداقل برای یک فصل دیگر در بارسا را قطعی بدانیم.

به نقل از مارکا، عثمان دمبله از زمانی که در سال 2017 برای جانشینی نیمار و با قراردادی 105 + 40 میلیون یورویی از دورتموند به بارسا پیوست، در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به دلیل مصدومیت‌های پیاپی در این دوره، 63 بازی را از دست داده است. بسیاری از منتقدین بارسا معتقدند باشگاه کاتالان باید در تابستانی  آتی او را به فروش برساند.

با وجود اینکه دمبله در ماه فوریه بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده؛ ولی با وجود همه مشکلات، مدیریت بارسا به دلایلی خاص تمایلی به واگذاری او ندارد.

در واقع باشگاه بارسلونا نمی‌خواهد دمبله را با مبلغ کمتر از 100 میلیون یورو به فروش برساند ولی از سوی دیگر، هیچ باشگاهی حتی 60 میلیون یورو هم برای ستاره فرانسوی پرداخت نمی کند.
 ایجنت دمبله در نقل و انتقالات زمستانی با باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شد و از مدیران باشگاه خواستار جدایی این بازیکن در تابستان شد.

مدیران بارسا اما به ایجنت دمبله پاسخ منفی دادند و مدعی شدند که در ادامه فصل و با توجه به درخشش این بازیکن، در مورد آینده او تصمیم خواهند گرفت.

مصدومیت شش ماهه اخیر دمبله و سابقه آسیب دیدگی های او در سه سال گذشته(هفت مصدومیت عضلانی)، کافی هستند تا در مورد علاقه دیگر باشگاه ها به او تردیدها بیشتر شود.

با توجه به این موضوع و به خاطر ویژگی‌های فوق‌العاده او در دریبل زدن، تمام کنندگی و دو پا بودن، باشگاه روی او حساب می‌کند و نمی‌خواهد او را به هر قیمتی به فروش برساند.

دمبله تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد دارد و تا این لحظه 74 بازی برای این تیم انجام داده، 19 گل به ثمر رسانده و 17 پاس گل داده است. دمبله در این مدت با پیراهن بارسلونا چهار جام قهرمانی هم بدست آورده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eaova

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقم بالا بارسلونا برای فروش دمبله