تاریخ انتشار: 1399/01/25 19:07
کد خبر: 65376

مادرم پیش بینی کرده بود که به جمع سرخ پوشان برمی گردم

پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد، پس از ترک این باشگاه در سال 2012 و برای اثبات خود به یوونتوس رفت.
 مادرم پیش بینی کرده بود که به جمع سرخ پوشان برمی گردم

پل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد، پس از ترک این باشگاه در سال 2012 و برای اثبات خود به یوونتوس رفت.

پل پوگبا سال 2012 و پس از اینکه الکس فرگوسن به او فرصت بازی نداد، با پایان مدت قراردادش راهی یوونتوس شد. 4 سال عالی در یووه و درخشش فوق العاده ستاره فرانسوی باعث شد تا شیاطین سرخ برای بازگرداندن او 105 + 15 میلیون یورو هزینه کنند.

پوگبا: مادرم همیشه می‌گفت به منچستر بر می‌گردی

پوگبا سال 2016 تبدیل به گران ترین بازیکن دنیا شد؛ در حالی که 4 سال قبل به عنوان بازیکن آزاد اولدترافورد را ترک کرده بود.

پوگبا درباره پیوستنش به یوونتوس در سال 2012 گفت:« برادرم که یک طرفدار تیم منچستر یونایتد است، زمانی که من بازی نمی‌کردم و بسیار عصبانی بود، به من گفت، تو می‌توانی در این تیم بازی کنی. اگر آن‌ها تو را نمی‌خواهند، به تیم دیگری برو تا تو را ببینند. مادرم همیشه به من می‌گفت که به تیم دیگری برو اما برگرد. او همیشه با من این‌گونه حرف می‌زد. چیزی شبیه به می‌بینیم چه خواهد شد. مادرم می‌گفت تو برمی‌گردی. نگران نباش. تو به منچستر بر می‌گردی.»

پوگبا ادامه داد:« بله، زمانی که برگشتم، بسیار خوشحال بودم. برای تمام کردن کار نیمه تمامم به یونایتد برگشتم یعنی به جایی که فوتبال حرفه ای را شروع کرده بودم. حالا دیگر بازیکنی موفق و تایید شده بودم و نه یک بازیکن جوان.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/397axw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرناندز:فکر می کنم بازیکن متفاوتی نسبت به دیگران هستم