تاریخ انتشار: 1399/01/25 19:55
کد خبر: 65368

مانع جدایی این ستاره از منچستریونایتد شوید

مارک بوسنیچ، دروازه بان سابق منچستریونایتد در مورد احتمال جدایی پل پوگبا صحبت کرد.

قرارداد پل پوگبا، ستاره فرانسوی و گران ترین خرید تاریخ باشگاه منچستریونایتد یک سال دیگر با این تیم به اتمام خواهد رسید و به نظر او علاقمند به جدایی از جمع بازیکنان شیاطین سرخ است. مارک بوسنیچ در این رابطه صحبت کرده و مدعی شد یونایتد باید تلاش کند زمینه ماندن پل پوگبا در اولدترافورد فراهم شود.

مارک بوسنیچ گفت: "من فکر می کنم یونایتد باید تا هر زمان که خود بازیکن می خواهد او را حفظ کند و فقط خود باشگاه از این موضوع باخبر است، زیرا آنها هر روز در باشگاه با او بوده و از شرایط مطلع هستند.

من فکر می کنم یونایتد در مورد پوگبا سماجت به خرج بدهد. نکته اصلی این است که آنها پول زیادی برای خرید پوگبا پرداخت کرده و در مورد بازگشت این مبلغ مورد تردید است، اگر پوگبا شرایط را بهبود بخشیده و به بهترین شکل ممکن بازی کند، او و برونو فرناندز می توانند در میانه میدان نمایشی درخشان داشته باشند. البته فروش بازیکنی مانند پوگبا باز هم با رقم قابل توجهی صورت خواهد گرفت، اما من فکر نمی کنم یونایتد به این دلیل دست به خرید پوگبا زده باشد، زیرا به هر حال باید برای او جایگزینی جذب کرد و باید این مسئله را نیز در نظر گرفت."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdpnr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مادرم پیش بینی کرده بود که به جمع سرخ پوشان برمی گردم