تاریخ انتشار: 1399/01/25 22:07
کد خبر: 65350

لمپارد:می دانیم که می توانیم همچنان پیشرفت کنیم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی جذب بازیکنان جدید را برای تیمش ضروری توصیف کرد.
لمپارد:می دانیم که می توانیم همچنان پیشرفت کنیم

زمانیکه فرانک لمپارد هدایت چلسی را در تابستان گذشته بر عهده گرفت، این تیم از شرکت در فصل نقل و انتقالات محروم بود و ستاره سابق چلسی کارش را در شرایط دشواری آغاز کرد. حالا اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال بازیکنان بزرگ از جمله فیلیپ کوتینیو یا یادون سانچو به چلسی در تابستان به گوش می رسد و فرانک لمپارد معتقد است اینگونه می تواند فاصله با تیم های مدعی را کم کرد.

فرانک لمپارد گفت: "ما بازیکنان جوان خوبی داریم، بازیکنان باتجربه کنار آنها نیز امسال کمک کرده اند، اما می دانیم که می توانیم همچنان پیشرفت کنیم. برخی از مسائل به خودمان بستگی داشته ایم و جنبه دیگر نیز جذب بازیکنان در بخش هجومی است. حالا تا توجه به آنچه در جهان می گذرد، برنامه ریزی بیش از حد در مورد فصل نقل و انتقالات بسیار دشوار است.

ما باید حالات مختلفی از برنامه ها را در نظر بگیریم. در این دوره استراحت احساس می کنم با ادامه کار و نگرش باشگاه، خودم و بازیکنان، در مسیر صحیحی حرکت کرده ایم. جذب بازیکن در نقاط کلیدی می تواند به ما کمک کند تا آن فاصله با لیورپول و سیتی را کم کنیم. بنابراین من با قدرت باور دارم که رخ دادن این اتفاق ممکن است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27586e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


200 میلیون پوند برای سه خرید تابستانی چلسی