تاریخ انتشار: 1399/01/26 16:59
ادعای کیکر:
کد خبر: 65306

خشم نویر از سران بایرن؛ بن بست در مذاکرات تمدید

مانوئل نویر از سران بایرن به دلیل لو رفتن روند مذاکرات تمدید در رسانه ها خشمگین است.
خشم نویر از سران بایرن؛ بن بست در مذاکرات تمدید

شرایط بین مانوئل نویر و باشگاه بایرن مونیخ خوب پیش نمی رود. سنگربان باتجربه و ملی پوش بایرن مونیخ مدتی است که در حال مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد است و حتی هفته گذشته اعلام شد که بایرن با نویر بر سر قراردادی تا 2023 به توافق رسیده اما این خبر تکذیب شد. نویر قراردادی تا 2025 می خواهد و همچنین اخیرا فاش شده است که خواهان دریافت دستمزد ناخالص 20 میلیون یورویی در سال است.

نویر می خواهد میزان دستمزدش به سطح لوکاس هرناندس و فیلیپه کوتینیو برسد ولی بایرن مونیخ قصد ندارد چنین مبلغی را به نویر پرداخت کند.

امروز نشریه کیکر ادعا کرد که مذاکرات دو طرف به بن بست رسیده و متوقف شده است. دلیل اصلی این اتفاق، به ناراحتی شدید نویر از سران بایرن بر می گردد. او از اینکه خواسته هایش در رسانه ها به صورت علنی مطرح شده، گلایه دارد و دیگر نمی خواهد به پای میز مذاکره برگردد.

گفته می شود نویر در صورت جدایی از بایرن مونیخ، راهی چلسی خواهد شد و باشگاه لندنی در این مورد گفت و گو های مثبتی نیز با او داشته است.

بایرن مونیخ زمستان گذشته، الکساندر نوبل را از شالکه به خدمت گرفت تا در آینده ای نه چندان دور بتواند جانشین نویر شود ولی شاید این گلر جوان زودتر از اینها به آرزویش دست یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxzqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رفتار نویر باعث ناراحتی مدیران بایرن مونیخ شد