تاریخ انتشار: 1399/01/26 22:02
کد خبر: 65261

شرایط در بایرن مساعد نیست

بازیکنان بزرگ بایرن مونیخ از روند اعطای دستمرد در این تیم رضایت ندارند.
شرایط در بایرن مساعد نیست

نشریه کیکر امروز در گزارشی مدعی شد روند مذاکرات مانوئل نویر با باشگاه بایرن مونیخ به بن بست خورده و احتمال دارد این دروازه بان بزرگ آلمانی از بایرن جدا شود. اما نشریه بیلد نیز در گزارشی اذعان داشت شرایط در بایرن مساعد نیست و چند بازیکن باتجربه این تیم از روند فعلی رضایت ندارند.

اگرچه این خبر تا امروز به طور رسمی اعلام نشده، اما چندین مدیر برنامه معتبر می کنند لوکاس هرناندز در هر سال 24 میلیون یورو در بایرن درآمد دارد و فیلیپ کوتینیو نیز بالاتر از 20 میلیون یورو می گیرد. همین موضوع باعث شده بازیکنانی مثل داوید آلابا، توماس مولر و مانوئل نویر به این روند معترض بوده و درخواست حقوق بالاتری بدهند.

البته توماس مولر چند روز قبل در نهایت با بایرن به توافق رسید و تا سال 2023 تمدید کرد. اما احتمال جدایی داوید آلابا در تابستان بالاتست و از بارسلونا یا رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی او نام برده می شود.

اما مشکل مانوئل نویر فراتر از این مسائل است. او متوجه شده بایرن هنگام بستن قرارداد با الکساندر نوبل به او تضمین داده حداقل 10 بازی در بوندسلیگا به میدان می رود و به جز ماجرای دستمزد، این موضوع نیز سبب رنجش نویر شده است. البته بایرن در تابستان قصد فروش مانوئل نویر را نداشته و حتی در صورت عدم تمدید، و خود نویر نیز قصد دارد تا سال 2021 در این تیم باقی بماند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mobp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم نویر از سران بایرن؛ بن بست در مذاکرات تمدید
ادعای کیکر: