تاریخ انتشار: 1399/01/27 16:55
کد خبر: 65215

سانه علاقه مند به پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ

مدیر برنامه های لروی سانه از علاقه این بازیکن برای پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ سخن گفت.
سانه علاقه مند به پوشیدن پیراهن بایرن مونیخ

لروی سانه در دیدار کامیونیتی شیلد مقابل لیورپول در تابستان گذشته از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شد و در این فصل دیگر برای تیم پپ گواردیولا به میدان نرفت.

اکنون تنها یک سال دیگر از قرارداد این ملی پوش آلمانی با سیتی باقی مانده و همین مسئله شایعات در مورد انتقال او به بایرن را تقویت کرده است.

بایرن تابستان و تا پیش از مصدومیت سانه بسیار به جذب او نزدیک بود ولی آن اتفاق، همه چیز را عوض کرد. گفته می شود سیتی برای فروش سانه 100 میلیون یورو می خواهد ولی بایرن بیش از 50 میلیون یورو پرداخت نخواهد کرد.

دمیر سمولیان مدیر برنامه های سانه ضمن تایید علاقه بایرن و چند تیم دیگر گفت که سانه دوست دارد بازی در بایرن را تجربه کند و با این تیم قهرمان چمپیونزلیگ شود.

او در مصاحبه با بیلد گفت:« همراه لروی با سران سیتی صحبت خواهیم کرد تا ببینیم قدم بعدی چه خواهد بود. همه از علاقه بایرن باخبریم و این یک راز نیست اما چند باشگاه بزرگ دیگر نیز برای جذب لروی ابراز علاقه کرده اند.

بایرن تنها باشگاه آلمانی است که سانه برای آن بازی خواهد کرد و معتقد است که در این تیم می تواند پیشرفت کند. او در رویای فتح لیگ قهرمانان است و بازی با بایرن او را به چنین رویایی نزدیک تر خواهد کرد.»

سانه اگر در سیتی بماند، با توجه به محرومیت این باشگاه از حضور در لیگ قهرمانان، قطعا نمی تواند به آرزوی فتح این تورنمنت برسد. البته باید ببینیم فرجام خواهی باشگاه چه خواهد شد. سیتی فصل جاری بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را در زمین رئال 1-2 پیروز شده ولی بازی ها به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5e7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بایرن مونیخ در پی جذب این دو بازیکن