تاریخ انتشار: 1399/01/27 18:55
کد خبر: 65193

مدافع ناپولی در لیست خرید سه تیم بزرگ اروپایی

گفته می‌شود که منچستر یونایتد، منچستر سیتی و پاری سن ژرمن خواهان جذب کالیدو کولیبالی از ناپولی هستند.
مدافع ناپولی در لیست خرید سه تیم بزرگ اروپایی

 مدافع تنومند و سنگالی از سال ۲۰۱۴ برای ناپولی به میدان رفته و در طول این سالها رئیس باشگاه ایتالیایی یعنی اورلیو دی لورنتیس بارها پیشنهاد های بزرگی را برای فروش کالیدو کولیبالی رد کرده است.

حالا و در همین رابطه اما لا ریپابلیکا مدعی شده در صورتی که کولیبالی در پایان فصل با یک پیشنهاد خوب مواجه شود به طور قطع ناپولی را ترک خواهد کرد و احتمالاً این آخرین سال حضور او در ترکیب تیم ایتالیایی خواهد بود.

اخیراً حتی گفته شد که دی لورنتیس پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی را برای فروش کولیبالی رد کرده است. با این حال به نظر می رسد که در چنین وضعیتی و با توجه به فشاری که ویروس کرونا به اقتصاد باشگاه‌ها وارد کرده، دریافت چنین پیشنهادی می تواند بیشتر شبیه یک رویا باشد. حالا لاریپابلیکا می‌گوید دردسر بزرگ ناپولی دستمزد ۱۶ میلیون یورویی کولیبالی است و این باشگاه نیز به همین خاطر خواهان فروش این بازیکن است.

در مورد مقصد بعدی کولیبالی اما همین منبع مدعی شده که سه باشگاه پاریسن ژرمن، منچستر یونایتد و منچستر سیتی خواهان جذب ستاره سنگالی ناپولی هستند اما به نظر می رسد که شیاطین سرخ برای جذب او شانس بیشتری داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkwkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع سنگالی آماده پیوستن به منچستریونایتد