تاریخ انتشار: 1399/01/27 20:16
کد خبر: 65181

یوتیوب ستاره جدید لیورپول و کلوپ را معرفی کرد!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید در گذشته مورد توجه لیورپول بوده است.

 آرکوری، مدیر برنامه رودریگو در مصاحبه ای مدعی شد موکلش در سن 16 سالگی مورد توجه یورگن کلوپ قرار داشته، اما سانتوس مانع رخ دادن این انتقال شده است. حالا رودریگو 19 ساله است و در تابستان گذشته با انتقالی 39 میلیون پوندی از سانتوس راهی رئال مادرید شد و در این مدت در 21 بازی 9 گل به ثمر رسانده تا بسیاری او را یکی از آینده دارترین بازیکنان دنیای فوتبال خطاب کنند.

آرکوری گفت: "وقتی رودریگو اولین قرارداد حرفه‌ ایش را با سانتوس در سن 16 سالگی امضا کرد، مدیری از لیورپول با من تماس گرفت و مدعی شد گفت کلوپ در گذشته نمایش های این بازیکن را دیده و می خواهد شخصا با او ملاقات کند.

یورگن کلوپ برای تماشای بازی های رودریگو به سایت یوتیوب رفته، عبارت "استعدادهای برزیلی" را جستجو کرد، بازی های رودریگو در شرایطی که بسیار جوان بود نمایش داده شده بود. او به برزیل آمد و به رودیگو علاقمند شد. آنها با من تماس گرفتند و مدیر لیورپول می خواست رودریگو اولین خرید او باشد. من به انگلیس سفر کرده و به لندن رفتم زیرا لیورپول یک دفتر هم در لندن دارد. من پیشنهاد لیورپول را به رئیس سانتوس انتقال دادم که او نپذیرفت. سانتوس نمی خواست رودریگو را بفروشد، اما رودریگو اولین بار و در سن 16 سالگی مورد توجه لیورپول قرار گرفته بود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gq5mn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: یادشان رفته لیورپول چه بازیکنان بزرگی دارد