تاریخ انتشار: 1399/01/29 10:22
کد خبر: 65073

نیمار برای محقق شدن رویایش باید دست‌کم یک سال دیگر صبر کند!

رادیو کاتولونیا مدعی است بارسلونا به دلیل بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا فعلا از خیر خرید نیمار از پاری سن ژرمن گذشته است.
نیمار برای محقق شدن رویایش باید دست‌کم یک سال دیگر صبر کند!

درحالیکه مدتی است همه شواهد و قرائن از انتقال تابستانی نیمار به بارسلونا خبر می‌داد و همه منتظر بودند که خبرهای بیشتری در تایید این انتقال بشنوند، رادیو کاتالونیا مدعی شد با توجه به بحران مالی ناشی از اپیدمی کرونا، مدیریت بارسلونا به این نتیجه رسیده که این انتقال در تابستان فعلی برایش غیرممکن است. به این ترتیب به نظر می‌رسد نیمار برای محقق شدن بازگشتش به نوکمپ فعلا باید منتظر بماند.

در گزارش رادیو کاتالونیا اشاره شده که مدیریت بارسا البته تقویت تیم را به کلی کنار نگذاشته و معتقد است ستاره‌ای مثل لائوتارو مارتینز در بحران مالی فعلی برای باشگاه کاتالان به صرفه‌تر بوده و خریدش امکان‌پذیر خواهد بود.

بحران مالی ناشی از کرونا بسیاری از باشگاه‌ها را تحت تاثیر قرار داده و بارسا از این قاعده مستثنی نبوده است. در نتیجه باشگاه مجبور است بعضی هدف‌های خود را به تعویق بیندازد، به خصوص هدف‌هایی که بار مالی سنگینی دارند. انتقال نیمار به بارسا یکی از این هدفها است. رادیو کاتالونیا می‌گوید با اینکه هنوز تخمین دقیقی از خسارت مالی وارده به باشگاه در نتیجه کرونا بدست نیامده ولی مدیریت بارسا به دلیل هزینه بالای انتقال نیمار، انجام این انتقال در تابستان آتی را کان لم یکن می‌دانند.

این رادیوی کاتالونیایی در گزارش خود می‌گوید مساله اینجا است که مدیریت باشگاه در حال حاضر به دنبال محقق کردن اولویت‌هایی است که آنها را حیاتی می‌داند. با توجه به جوانب مختلف، مدیریت بارسا تمدید قرارداد با لیونل مسی را اولویت اول خود می‌دانند و در وهله دوم معتقدند جذب ستاره ارزان‌تری مثل لائوتارو مارتینز در تابستان آتی مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

رادیو کاتالونیا می‌گوید بارسا می‌داند که برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ دست‌کم باید روی پرداختی 170 میلیون یورویی حساب کند ولی پرداخت این مبلغ با توجه به بحران مالی فعلی غیرممکن خواهد بود. به همین علت است که نامزد اصلی باشگاه در حال حاضر لائوتارو مارتینز آرژانتینی شده و اگر اتفاق خاصی نیفتد، نیمار برای محقق شدن رویایش باید دست‌کم یک سال دیگر صبر کند.

بر اساس این گزارش بارسلونا تا کنون با لائوتارو و مدیریت برنامه‌هایش تماس‌هایی برقرار کرده ولی هنوز با اینترمیلان در این باره صحبتی رد و بدل نشده. قیمت احتمالی لائوتارو چیزی در حدود 111 میلیون یورو تخمین زده شده ولی رادیو کاتالونیا می‌گوید بارسلونا قصد دارد اول از راه چانه‌زنی و دوم از راه پیشنهاد دادن بعضی بازیکنان خود، بهای نقد کمتری برای لائوتارو پرداخت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oap9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 روزهایی دشوار برای سه ستاره فوتبالی