تاریخ انتشار: 1399/01/30 19:12
کد خبر: 64940

بارسلونا به دنبال فروش ستاره گران قیمت خودش

مقامات تیم کاتالانی امیدوار هستند که بتوانند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فیلیپ کوتینیو را به یک تیم لیگ برتری واگذار کنند.
بارسلونا به دنبال فروش ستاره گران قیمت خودش

فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی با حرف و حدیث‌ و جنجال‌های فراوان در سال 2018 پس از 5 سال حضور در لیورپول راهی بارسلونا شد. وی در اولین حضور خود در جمع آبی‌اناری‌ها عملکرد مناسبی نداشت و این موضوع باعث شد تا این بازیکن به باشگاه بایرن مونیخ قرض داده شود.

کوتینیو اگر چه در جمع مونیخی‌ها نتوانست عملکرد و فرم خوب خود در لیورپول را تکرار کند اما به مراتب بهتر از حضور در بارسا در این تیم جواب داد. با این حال باوارایی‌ها با توجه به قیمت و دستمزد بالای این بازیکن حاضر نیستند وی را در مونیخ نگه دارند و این بازیکن به نیوکمپ بازخواهد گشت.

از طرفی باشگاه بارسلونا در تابستان پیش رو در صدد تقویت خط هجومی خود است و در این باره نیمار و لائوتارو مارتینز جزو گزینه‌های اصلی این تیم به شمار می‌روند. آن‌ها برای جذب این بازیکنان به رقمی در حدود 125 میلیون یورو نیاز خواهند داشت.

در همین راه فیلیپ کوتینیو اولین گزینه خروج از بارسا خواهد بود. مقامات بارسلونا امیدوار هستند که بتوانند این هافبک برزیلی را به یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس بفروشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6ogl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معاوضه احتمالی دو ستاره برزیلی در تابستان