تاریخ انتشار: 1399/01/30 19:40
کد خبر: 64934

ستاره بارسلونا وارد عرصه مربیگری خواهد شد

آندرس اینیستا می گوید که ژاوی او را برای ورود به حیطه سرمربی گری تشویق کرده است.
ستاره بارسلونا وارد عرصه مربیگری خواهد شد

 آندرس اینیستا پیش از ورود به تیم بزرگسالان بارسلونا در سال ۲۰۰۲، برای تیم آکادمی این باشگاه به میدان می رفت و از همان جا نیز رشد کرد. این اسطوره بلوگرانا در مجموع ۴۵۴ بازی برای بارسا انجام داد و ۴۴ گل نیز برای این تیم به ثمر رساند. او همچنین ۳۲ جام مختلف را با آبی و اناری ها بالای سر برد.

اینیستا اما در کنار ژاوی زوج فوق العاده ای را در خط هافبک بارسلونا تشکیل داد تا جایی که این دو نفر یکی از مهم‌ترین ارکان موفقیت تیم پپ گواردیولا بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲ به حساب می آمدند. ژاوی هم اکنون به سرمربیگری روی آورده و هدایت تیم السد قطر را برعهده دارد. این در حالی است که اینیستا آخرین سال های فوتبال خود را در جی لیگ ژاپن و باشگاه ویسل کوبه پشت سر می‌گذارد.

اینیستا حالا در مصاحبه ای جالب از یک توصیه ژاوی به خودش پرده برداشته است. این اسطوره باشگاه بارسلونا گفت: " من هنوز هم با ژاوی صحبت می‌کنم و طبیعتاً بحث مربی گری یکی از آن مسائل است. او مرا تشویق کرد که این کار را امتحان کنم تا ببینم که به آن علاقه‌مند هستم یا خیر. برای ژاوی و موقعیت جدیدش خوشحال هستم. شاید من هم در موقعیت مشابه با او قرار گرفتم.

با این حال هنوز زمان زیادی تا نشستن روی نیمکت باقی مانده است. قطعاً مربیگری من با زمان بازی کاملاً متفاوت خواهد بود. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. باید برای آن لحظه باید صبر کنیم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxg8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی کردن برابر تیم سابقم برایم عجیب است!