تاریخ انتشار: 1399/02/03 20:24
کد خبر: 64601

مقصد غیر منتظره ستاره بارسلونا؛ لیگ آرژانتین

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که لوئیس سوارز در آینده راهی لیگ آرژانتین و باشگاه ریورپلاته شود.
مقصد غیر منتظره ستاره بارسلونا؛ لیگ آرژانتین

گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که لوئیس سوارز در آینده راهی لیگ آرژانتین و باشگاه ریورپلاته شود.

لوئیس سوارز در این فصل از رقابت‌های لالیگا ۱۷ بازی برای بارسلونا انجام داده و آمار ۱۱ گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده است. این آمار فوق العاده درحالی توسط ستاره اروگوئه‌ای به ثبت رسیده که او حدودا سه ماه پیش زانوی مصدوم خود را تحت عمل جراحی قرار داد تا مدت زمان ۴ ماهه برای دوری وی از میادین مشخص شود.

با این حال تعلیق رقابت‌های فوتبال در سرتاسر اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا باعث شده که مهاجم اروگوئه ای بلوگرانا امید زیادی برای حضور در میادین بعد از شروع مجدد مسابقات فوتبال داشته باشد. از طرف دیگر بارسلونا نیز در مدت غیبت سوارز نشان داد که تا چه اندازه به این ستاره اروگوئه ای وابسته است.

لوئیس سوارز اخیراً ۳۳ ساله شد و با وجود عملکرد خوبی که در این سن برای بارسا ارائه می دهد اما به نظر می‌رسد که او در یکی دو فصل آینده تیم کاتالانی را ترک خواهد کرد و احتمالاً لائوتارو مارتینز جانشین وی خواهد شد.

حالا و در همین رابطه دون بالون از یک پیشنهاد غیرمنتظره برای ستاره بارسلونا رونمایی و اعلام کرده که باشگاه آرژانتینی ریورپلاته خواهان جذب سوارز شده است. با این حال باید دید که واکنش سوارز و باشگاه بارسلونا به این پیشنهاد چه خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36oa67

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوارز برای جدایی از بارسلونا لحظه شماری می کند!