تاریخ انتشار: 1399/02/04 20:06
کد خبر: 64523

سرمربی بایرن مونیخ خیال مانوئل نویر را راحت کرد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، تایید کرد انتقال الکساندر نوبل به این تیم در شماره یک بودن مانوئل نویر تغییری ایجاد نخواهد کرد.

تنها ۱۵ ماه قرارداد مانوئل نویر با بایرن مونیخ باقی مانده است. در روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال تمدید قرارداد این دروازه‌بان با تجربه با باشگاه بایرن مونیخ به گوش رسید. همچنین از طرف دیگر شایعاتی درباره عدم توافق طرفین برای تمدید قرارداد نیز شنیده می شود چرا که گفته می‌شود بایرن مونیخ بر خلاف نویر خواهان عقد یک قرارداد کوتاه مدت است.

در حالی که گفته می‌شود با حضور الکساندر نوبل در بایرن‌مونیخ از شروع فصل آینده، ممکن است که این دروازه بان جای نویر را در ترکیب اصلی بایرن بگیرد اما سرمربی باواریایی ها صحبت‌های دیگری را مطرح کرده است. هانسی فلیک در این باره گفت: " مانوئل نویر به وضوح شماره یک ماست. هیچ چیز در فصل آینده تغییر نخواهد کرد. الکساندر نوبل این را می داند."

هانسی فلیک در ادامه گفت: " ما می‌خواهیم باعث پیشرفت الکساندر نوبل شویم. در بایرن مونیخ کیفیت حرف اول را میزند. از طرف دیگر اسون اولریش هم در حال حاضر واقعا خوب عمل می کند."

با توجه به صحبت های فلیک به نظر می رسد که دروازه‌بان ۲۳ ساله راه درازی را برای تبدیل شدن به شماره یک بایرن مونیخ در پیش خواهد داشت؛ گلری که از او به عنوان یکی از آینده دار ترین بازیکنان آلمان یاد می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zorqz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرایط در بایرن مساعد نیست