تاریخ انتشار: 1399/02/04 21:50
کد خبر: 64511

فلیپه ملو: هنوز هم منتظر پاسخ زلاتان هستم

فلیپه ملو، ستاره برزیلی پالمیراس می گوید از زلاتان ابراهیموویچ درخواست کرده که به این تیم بیاید.
فلیپه ملو: هنوز هم منتظر پاسخ زلاتان هستم

بعد از گذراندن یک دوره فوق العاده در باشگاه آمریکایی لس آنجلس گلکسی، زلاتان ابراهیموویچ در زمستان دوباره به قاره اروپا بازگشت و به میلان پیوست تا یک بار دیگر لباس تیم سابق خود را بر تن کرده باشد.

عملکرد میلان بعد از ورود زلاتان ابراهیموویچ تا اندازه زیادی با پیشرفت همراه بوده و این بازیکن نیز تاثیر زیادی در این اتفاق داشته است. زلاتان تا به اینجا و پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در ۸ بازی برای روسونری به میدان رفته و آمار سه گل و یک پاس گل را به ثبت رساند.

با وجود عملکرد خوب ستاره سوئدی در ترکیب میلان اما به نظر می رسد که تغییرات مدیریتی باشگاه ایتالیایی باعث شده که زلاتان به فکر جدایی بیفتد. از طرف دیگر گفته می‌شود این احتمال وجود دارد این بازیکن ۳۸ ساله در پایان فصل از فوتبال خداحافظی کند.

در همین رابطه اما کاپیتان تیم پالمیراس برزیل صحبت‌های جالبی را مطرح کرده و از پیشنهاد خود به زلاتان رونمایی کرده است. فیلیپه ملو در این باره گفت: " اگر چه من و زلاتان باهم دوست نیستیم اما من برایش پیغام فرستادم و از او خواستم که به باشگاه ما بیاید. با این وجود من هنوز هم منتظر پاسخ زلاتان هستم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kwvdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درسی که زلاتان به بازیکن 16 ساله PSG داد