تاریخ انتشار: 1399/02/06 19:13
کد خبر: 64352

برنامه ویژه یوونتوس و بایرن برای جذب ستاره جوان رئال مادرید

به نظر می رسد باشگاه یوونتوس و بایرن مونیخ به جذب مارتین اودگارد علاقه نشان داده اند.

مارتین اودگارد نروژی در سال ۲۰۱۵ به عنوان یکی از پدیده های آینده دار فوتبال اروپا و در حالی که تیم های زیادی را خواهان خود می دید به رئال مادرید پیوست. با این حال پدیده نروژی طی سالیان گذشته دائماً توسط لوس بلانکوس به تیم های دیگر قرض داده شده است.

با این حال به نظر می رسد که اودگارد بعد از حدود ۵ سال حالا در آستانه بازگشت به سانتیاگو برنابئو به عنوان بازیکن اصلی قرار دارد. او که این فصل در رئال سوسیداد توپ می زند، نمایش های درخشانی را ارائه داده و در ۲۳ بازی این فصل برای تیم اسپانیایی آمار چهار گل و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است.

با وجود عملکرد فوق‌العاده‌ای که این پدیده نروژی ارائه داده اما هنوز هم به نظر می رسد که رئال مادرید در بازگرداندن او به سانتیاگو برنابئو تردید داشته باشد. البته اخیراً مارکا مدعی شد که بازگشت اودگارد به وضعیت آینده لوکا مودریچ نیز وابسته است.

با این حال به نظر می‌رسد که وضعیت مبهم هافبک ۲۱ ساله باعث شده که باشگاه های دیگر برای جذب وی اقدام کنند. حالا و در همین رابطه گفته می‌شود که بایرن مونیخ و یوونتوس جدید ترین مشتریان اودگارد به حساب می آیند اما بعید به نظر می‌رسد که کهکشانی ها به این راحتی ها راضی به فروش ستاره جوان خود شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3975ao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره رئال پیشنهاد لیورپول را نپذیرفت