تاریخ انتشار: 1399/02/07 18:37
کد خبر: 64276

کلوپ بهترین بازیکن لیورپول را معرفی کرد

سرمربی آلمانی لیورپول با نادیده گرفتن ستارگان بزرگ تیمش، از یک بازیکن جوان به عنوان برترین بازیکن لیورپول نام برد.

 یورگن کلوپ از زمان پیوستن به لیورپول، چند بازیکن بزرگ برای قرمز‌ها جذب کرده است.

محمد صلاح در خط حمله لیورپول عملکرد حیرت انگیزی داشت و در کنا او سادیو مانه پیش از آمدن به مرسی ساید، یک بازیکن خوب در ساوتهمپتون به شمار می‌رفت، اما با پیوستن به لیورپول تبدیل به یکی از برزگ‌ترین بازیکنان جهان شد و حتی شانس کسب توپ طلا را هم داشت.

سرمربی آلمانی لیورپول بازیکنان بزرگ دیگری نظیر ویرجیل فن دایک و آلیسون بکر هم جذب کرد که در قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا و رساندن لیورپول به جایگاه کنونی اش، نقش بسزایی داشتند.

همچنین از بازیکنی مانند آندرو رابرتسون هم نباید غافل شد که از تیم سقوط کرده هال سیتی، با قراردادی به ارزش تنها ۸ میلیون پوند به لیورپول پیوست و اکنون یکی از بهترین مدافعان چپ دنیا به شمار می‌رود.

با این وجود یورگن کلوپ هیچ یک از این بازیکنان را بهترین خرید خود برای لیورپول نمی‌داند. کلوپ در پاسخ به سوالی مبنی بر این که بهترین خریدش برای لیورپول کدام بازیکن بوده، از بازیکنی نام برد که از آکادمی لیورپول به تیم بزرگسالان اضافه شده و اظهار داشت: الکساندر آرنولد. ما آرنولد را جذب نکردیم، اما پپ لیندرز، دستیارم. او را به تیم بزرگسالان آورد و گفت آرنولد می‌تواند در پُست هافبک دفاعی بازی کند، اما او نه تنها در پست هافبک دفاعی، بلکه به عنوان مدافع چپ و وینگر چپ و راست به خوبی بازی کرد.

کلوپ در ادامه گفت: وقتی آرنولد به تیم اصلی آمده بود، تنها یک مشکل وجود داشت و آن هم ناآمادگی او بود. به هر حال او سن کمی داشت و طبیعی بود که به اندازه کافی برای بازی در این رده آماده نباشد، اما خیلی زود دیدیم که او بازیکن بزرگی است.

سرمربی لیورپول با تمجید از آرنولد گفت: ما مجبور بودیم آرنولد را به آمادگی لازم برسانیم. پس از آن آرنولد قدم‌های بزرگی برداشت که واقعا باورنکردنی و خوشحال کننده بود. سپس او اشتباهاتی کرد، اما این باعث نشد تسلیم شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3975v7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: هیچ ایده‌ای برای آینده لیورپول ندارم