تاریخ انتشار: 1399/02/08 22:49
کد خبر: 64167

ارلینگ هالند: در دوران کودکی اسطوره های زیادی داشتم

ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند دو اسطوره دوران کودکی اش را معرفی کرد.
ارلینگ هالند: در دوران کودکی اسطوره های زیادی داشتم

ارلینگ هالند همچنین زمانیکه جوان تر بود مدتی زیر نظر اوله گونار سولسشر تمرین کرد و حالا مدعی شد تمرینات این سرمربی تاثیر زیادی در موفقیت او داشته است. ارلینگ هالند همچنین کریستیانو رونالدو یا زلاتان را دو اسطوره دوران کودکی اش خطاب کرد.

ارلینگ هالند گفت: من در دوران کودکی اسطوره های زیادی داشتم، ستاره های بزرگی از زلاتان گرفته تا رونالدو. اما من نمی توانم یکی از بین کریستیانو رونالدو یا زلاتان را انتخاب کنم."

ارلینگ هالند که در سال 2018 در تیم مولده نروژ زیر نظر اوله گونار سولسشر، سرمربی فعلی منچستریونایتد بازی می کرد در مورد آن مقطع گفت: "وقتی به عقب نگاه می کنم، آن مقطع و شروع سال 2018 واقعا دوره عجیب و غریبی بود، مسابقه ای که در آن من 4 گل برای مولد مقابل بران به ثمر رساندم به نوعی تبدیل به نوعی نقطه عطف دوران حرفه ای من شد. قبل از آن بازی، من و سولسشر تمریناتی در مورد مهارت تمام کنندگی را انجام دادیم. به یاد دارم که او قوانین ساده ای را به من یاد داد. اینکه لازم نیست من از قدرت زیادی استفاده کنم و بیشتر باید سعی می کنم دروازه بان را با توپ جا بگذارم. من در مورد انجام این کار فکر می کردم و صحبت های او برای من چیزی جدید بود. من از سولسشر به خاطر نکاتی که به من آموخت خیلی ممنون هستم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vl6v6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شماره پیراهن ستاره نروژی در دورتموند مشخص شد