تاریخ انتشار: 1399/02/09 20:39
کد خبر: 64108

انتقال سادیو مانه به رئال مادرید؛ شاید بزودی!

برخی نشانه ها حاکی از احتمال انتقال سادیو مانه به رئال مادرید است.

سادیو مانه در سال های اخیر یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال بوده و رئال مادرید و زین الدین زیدان نیز علاقه زیادی به خرید این بازیکن دارند. امروز نشریه فرانس فوتبال مدعی شد احتمال رقم خوردن این انتقال در تابستان غیرممکن نیست و برخی موارد موید آن است که رئال مادرید از شانس مناسبی برای خرید سادیو مانه برخوردار است.

این نشریه در گزارشی اذعان داشت سادیو مانه به رئال مادرید علاقمند بوده و تنها در صورتی حاضر است آنفلید را ترک کند که روزی راهی برنابئو شود. همچنیبن سادیو مانه معتقد است یورگن کلوپ بارها در انظار عمومی از بازیکنانی مانند محمد صلاح یا ویرژیل فن دایک تمجید کرده، اما این روند در مورد او رخ نداده و همین اتفاق کمی سادیو مانه را دلگیر کرده است.

اوج این مورد در سال گذشته و بعد از اهدای توپ طلا به لیونل مسی رخ داد که کلوپ چندین بار مدعی شد فن دایک لایق بردن این جایزه بودخ، اما به سادیو مانه که در رده بندی در رتبه چهارم قرار گرفت اشاره ای نکرد. احتمال دارد در صورت ناکامی در جذب کیلیان امباپه، رئال مادرید با پیشنهادی 120 میلیون یورویی برای خرید سادیو مانه اقدام کند و در صورت افیزایش این اختلافات، جدایی این ستاره سنگالی از لیورپول غیرممکن نیست.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eanwa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مقصد بعدی ستاره لیورپول لو رفت؛ رئال مادرید است یا هیچ جای دیگر!