تاریخ انتشار: 1399/02/10 20:24
کد خبر: 64057

خبر بد به رئال با نیمه تمام ماندن لیگ فرانسه

ادواردو کاماوینگا ستاره رن پس از نیمه تمام ماندن لوشامپیونا، در این باشگاه خواهد ماند و به رئال نخواهد رفت.
خبر بد به رئال با نیمه تمام ماندن لیگ فرانسه

ادواردو کاماوینگا ستاره رن پس از نیمه تمام ماندن لوشامپیونا، در این باشگاه خواهد ماند و به رئال نخواهد رفت.

ادواردو کاماوینگا گزینه مورد علاقه رئال در صورت ناکامی در جذب پل پوگباست. ستاره ای 17 ساله که فصل گذشته تبدیل به اولین بازیکن متولد سال 2002 شد که توانسته در یکی از 5 لیگ معتبر اروپا، اولین بازی خود را انجام دهد. او ماه می سال گذشته برابر موناکو به میدان رفت و نام خود را در تاریخ به ثبت رساند.

کاماوینگا با اصالتی آنگولایی، فصل جاری به ترکیب اصلی رن فرانسه راه یافته و درخشش فوق العاده ای هم داشته است. تا جایی که توجه تیم های بزرگی چون رئال، یوونتوس و پی اس جی را به خود جلب کرده است.

ستاره آنگولایی در 33 بازی فصل رن به میدان رفته، یک گل به ثمر رسانده و یکی از بازیکنانی بوده که نقش مهمی در حضور این تیم در رتبه سوم لوشامپیونا داشته است.

با نیمه تمام ماندن رسمی لوشامپیونا، رن حالا حضورش در لیگ قهرمانان فصل بعد را قطعی کرده و این خبر بدی برای رئال خواهد بود.

طبق ادعای رسانه های فرانسوی، رئیس باشگاه رن با کاماوینگا توافق کرده بود که اگر بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند، او در رن بماند. به این ترتیب و در صورت صحت این خبر، کاماوینگا یک فصل دیگر نیز در رن خواهد ماند. کاماوینگا سال گذشته قراردادش را تا 2022 تمدید کرد و ارزش او 60 میلیون یورو تخمین زده می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gqv9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل گریه نیمار در پارک دو پرنس چه بود؟(عکس)