تاریخ انتشار: 1399/02/11 20:54
کد خبر: 63987

واکنش باشگاه لیورپول به صحبت های عجیب آقای شهردار

باشگاه لیورپول به صحبت های جو اندرسون، شهردار این شهر واکنش نشان داد.
واکنش باشگاه لیورپول به صحبت های عجیب آقای شهردار

قرمزهای آنفیلد در حال حاضر تنها شش امتیاز با قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و شکستن طلسم ۳۰ ساله خود فاصله دارند. با این حال بعد از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا چنین اتفاقی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

با این حال گزارش ها حاکی از آن است که مسابقات لیگ برتر از طریق ۸ ژوئن آغاز خواهد شد و تیم‌ها می‌توانند از اواسط ماه می به تمرینات برگردند. با این وجود جو اندرسون، شهردار لیورپول، در مصاحبه ای عنوان کرد که به دلیل وخامت اوضاع مسابقات لیگ برتر باید به طور کامل لغو شود. او در این باره گفت: " من فکر می کنم که بهترین کار پایان دادن به فصل جاری رقابت‌ها است. این صحبت ها مربوط به لیورپول نمی‌شود. آنها به وضوح قهرمانی خود را تثبیت کرده اند. با این حال برگزاری مسابقات پشت درهای بسته با توجه به شرایط کاری بسیار خطرناک است."

مصاحبه شهردار لیورپول اما با واکنش این باشگاه روبرو بوده است. باشگاه لیورپول در بیانیه منتشر شده آورده است: " ما از صحبت هایی که به جو‌ اندرسون منسوب شده و مصاحبه های منتشر شده آگاه هستیم و از این موضوع ناامید و ناراحت شده ایم. در هفته های اخیر ما با گروهی از هواداران در ارتباط بودیم و می دانیم که آن ها مصمم هستند که قوانین فاصله‌گذاری اجتماعی احترام بگذارند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o5vzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 شکست لیورپول مقابل ولورهمپتون در فینال نسخه الکترونیک لیگ برتر انگلیس