//
کدخبر: ۲۵۹۱۳۹ //

برنامه ویژه کریستیانو رونالدو فاش شد

گری نویل، کاپیتان سابق منچستریونایتد، معتقد است که کریس رونالدو قصد دارد با پشت سر گذاشتن رکورد گلزنی پله، به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل شود.

به گزارش فرتاک نیوز،

رونالدو در دوران حرفه ای اش به افتخارات زیادی دست پیدا کرد؛ از جمله 5 قهرمانی در لیگ برتر، دو قهرمانی در لالیگا، یک اسکودتو و 5 قهرمانی در چمپیونزلیگ. ضمن اینکه او 5 بار نیز برنده توپ طلای بهترین بازیکن دنیا شد.

او در حالی در سال 2018 از رئال جدا شد که عنوان بهترین گلزن تاریخ این باشگاه را از آن خود کرده بود و بهترین گلزن تاریخ تیم ملی پرتغال نیز هست.

گروهی پله به خاطر زدن بیش از 1000 گل در دوران حرفه ای اش، به عنوان بهترین بازیکن تاریخ می شناسند اما نویل معتقد است که هم تیمی سابقش اکنون روی شکستن این رکورد تمرکز کرده است.

او به اسکای اسپورتس گفت:" انگیزه او برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا، عجیب و غریب بود. او یکی از معدود بازیکنانی بود که من کنارشان بازی کردم و به طور عمومی اعلام کرد که بردن جوایز فردی برایش مهم است.

او تنها می خواست بهترین باشد و کاری که او در طول سال ها انجام داد، واقع استثنایی بود. دستاورد او شگفت انگیز است و او برای رسیدن به آن سخت کار کرد.  دغدغه او گلزنی است و هر روز کار می کند تا در بهترین فرم آمادگی باشد. فکر می کنم هر سال سطح حرفه ای گری اش را بالاتر برد و پیشرفت کرد.

فکر می کنم او برنامه دارد که ادامه بدهد و به رکورد پله برسد. او می خواهد بهترین بازیکن تاریخ شود و این تنها هدف اوست. در این راه که او به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل شود، تیم هایی که او در آنها بازی خواهد کرد هم جام می برند و موفق خواهند بود."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۱۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان