تاریخ انتشار: 1399/02/13 15:18
کد خبر: 63858

باشگاه رئال زمان و نحوه شروع تمرینات را اعلام کرد

بازیکنان رئال باید از 9 روز دیگر تمرینات انفرادی خود را در کمپ والدبباس شروع کنند.
باشگاه رئال زمان و نحوه شروع تمرینات را اعلام کرد

به نقل از مارکا، بازیکنان رئال مادرید پس از دو ماه حضور در قرنطینه از 9 روز دیگر به تمرینات باز خواهند گشت.

هفته گذشته بود که خاویر تباس رئیس لالیگا خبر از اجرایی شدن پروتکل های خاصی برای بازگشت فوتبالیست ها به تمرینات داد. بر این اساس قرار است از چهارشنه پیش رو هر باشگاه از بازیکنان خود تست کرونا بگیرد و از جمعه آتی نیز به تدریج تمرینات از سر گرفته شود. تمریناتی که البته قرار است با قوانین خاصی به انجام برسند.

باشگاه رئال امروز به بازیکنان و اعضای کادر فنی خود اعلام کرد که از دوشنبه آینده در کمپ والدبباس، تمرینات را شروع کنند. بر این اساس ابتدا قرار است از بازیکنان و و کادر فنی و تمامی کسانی که در کمپ تمرینی رئال مشغول فعالیت خواهند بود، تست گرفته شود. البته طبق پروتکل وزارت بهداشت اسپانیا انجام تست برای بازیکنانی که در برخورد با افراد مبتلا به کرونا نبوده اند یا علائمی از خود نشان نداده اند، اجباری نیست ولی احتمالا تمامی بازیکنان رئال در تست شرکت خواهند کرد.

تمرینات در ابتدا به صورت انفرادی خواهد بود. افرادی که در کمپ با بازیکنان در ارتباط بودند، به شدت محدود خواهند شد و همچنین مکان هایی در کمپ که بازیکنان به طور مشترک در آن حضور داشتند نیز تعطیل خواهد بود یا در هر زمان، تنها یک نفر حق حضور خواهد داشت. 

دوش گرفتن ممنوع است و بازیکنان پس از تمرین باید به خانه بروند. پس از مدتی قرار است تمرین با حضور دسته های 4 و سپس 8 نفره به انجام برسد و از تیرماه نیز در صورت مجوز دولت، لالیگا از سر گرفته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxzbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی های  لالیگا هم بدون تماشاگر شد