تاریخ انتشار: 1395/07/28 15:41
کد خبر: 254648

بایرن - آیندهوون/ کارلتو بدنبال جبران ناکامی های اخیر

از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ با پی اس وی آیندهوون دیدار خواهد کرد.
بایرن - آیندهوون/ کارلتو بدنبال جبران ناکامی های اخیر

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی،  پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید این بار بایرن مونیخ باید با نماینده هلند بازی کند. این دیدار روز چهارشنبه از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه آلیانتس آرنا مونیخ با قضاوت ویلیام کولوم اسکاتلندی آغاز خواهد شد.

شرایط کلی دو تیم

بایرن مونیخ: در طول چند فصل اخیر بایرن مونیخ وضع کنونی اش را تجربه نکرده است. در ۳ بازی پیاپی آن ها در کسب برد ناموفق بوده اند و ۲ تساوی پیاپی در بوندس لیگا باعث کم شدن فاصله حریفان با آن ها شده است. بایرن مونیخ در آخرین بازی خود در بوندس لیگا روز شنبه مقابل آینتراخت فرانکفورت به تساوی ۲-۲ دست یافت و پس از آن بازی انتقادات زیادی از عملکرد تیم آنچلوتی مطرح شد. برای بازی مقابل آیندهوون چند بازیکن بایرن مونیخ که به دلیل مصدومیت بازی مقابل فرانکفورت را از دست داده بودند می توانند دوباره در ترکیب این تیم به میدان بروند.

آیندهوون: تیم فیلیپ کوکو اوضاع بسامانی ندارد. در لیگ هلند پس از سپری شدن ۹ هفته ۱۸ امتیاز کسب کرده اند و با فاصله ای ۹ امتیازی نسبت به فاینورد صدر نشین در رده چهارم جدول ایستاده اند. آیندهوون هم همانند بایرن مونیخ در ۳ بازی آخر خود در کسب برد ناکام بوده است. پس از تساوی مقابل روستوف در لیگ قهرمانان، آن ها دو بازی پیاپی مقابل هراکلس و اسپارتا روتردام را هم با تساوی به پایان رساندند. برای ابقای شانس خود در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آیندهوون به کسب امتیاز در مونیخ نیاز دارد، چیزی که بعید به نظر می رسد.

غایبین بازی

بایرن مونیخ: ریبری، ویدال، خوان برنات، ویدال، فابین بنکو

آیندهوون: هندریکس، لوکادیا، کوپمانس

 نکات ویژه بازی

• این بازی هفتمین رویارویی دو تیم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود.

• در ۶ بازی قبلی دو تیم بایرن مونیخ ۴ برد و آیندهوون ۱ برد کسب کرده اند. یک بازی دو تیم هم با تساوی به پایان رسیده است.

• هیچ تیمی از هلند تاکنون موفق به شکست دادن بایرن مونیخ در آلمان نشده است (۸ باخت و ۲ برد).

• آخرین برد آیندهوون در خاک آلمان به سال ۱۹۷۷ و بازی مقابل آینتراخت برانشوایگ برمی گرد.

• بایرن مونیخ در ۱۳ بازی آخر خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا پیروز زمین بازی را ترک کرده است. آخرین شکست خانگی آن ها آوریل ۲۰۱۴ (۴-۰ مقابل رئال مادرید) رقم خورد.

• بایرن مونیخ در ۲۱ بازی آخر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نتیجه مساوی کسب نکرده است؛ ۱۷ برد و ۴ باخت.

• بازیکنان بایرن مونیخ ۷۸،۵% از پاس های خود در یک سوم دفاعی حریف را سالم به مقصد رسانده اند و از این نظر بهترین عملکرد را در بین تیم های لیگ قهرمانان دارند.

• بازیکنان آیندهوون هر ۴ پنالتی که در لیگ قهرمانان برای آن ها اعلام شده است را از دست داده اند. ۲ تا از این پنالتی ها در این فصل بوده است.

• یاشوا کیمیش در این فصل لیگ قهرمانان دو ضربه داخل چهارچوب داشته که هر دو ضربه او تبدیل به گل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45lgro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد اولیور کان از بازی بایرن مونیخ