//
کدخبر: ۲۵۹۷۳۴ //

انتقال این ستاره به بارسلونا بهترین تصمیم ممکن است

دیگو میلیتو، ستاره سابق اینتر از انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا استقبال کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

حدود یک دهه قبل بود که اینتر با درخشش فوق العاده دیگو میلیتو تبدیل به اولین و آخرین تیم ایتالیایی شد که موفق به فتح سه گانه شده است. حالا لائوتارو مارتینز در دو فصل اخیر برای هواداران اینتر یادآور روزهای درخشان دیگو میلیتو بوده و این مهاجم آرژانتینی مدعی شد بازی کردن کنار لیونل مسی می تواند موقعیت خوبی برای لائوتارو باشد.

دیگو میلیتو گفت: "انتقال لائوتارو به اینتر نه به خاطر من بلکه به دلیل کیفیت خودش بود. لائوتارو در اینتر شرایط خوبی دارد، اما انتقال به بارسلونا و بازی کردن کنار لیونل مسی نیز موقعیت مناسبی خواهد بود. لائوتارو مارتینز بازیکن کاملی است که در اینتر بسیار خوب عمل می کند. حقیقت این است که من نمی دانم در آینده چه خواهد شد، اما می دانم که شایعات بسیاری وجود دارد."

همچنین فرناندو باتیستا، مربی تیم المپیک آرژانتین نیز گفت: "لائوتارو نگرانی بزرگی برای مدافعان رقیب خواهد بود. اگر بارسلونا بخواهد 3-3-4  بازی کنید، از بین لائوتارو و لوییس سوارز یک نفر می تواند در ترکیب قرار گیرد، اما وجود این دو مهاجم گلزن در ترکیب مزیت بزرگی برای بارسلونا خواهد بود. این اتفاق همچنین به لیونل مسی که حالا کمی بیشتر به عقب باز می گردد گزینه های بیشتری برای پاس دادن خواهد داد. من بودم از سوارز و لائوتارو همزمان استفاده می کردم.

بازیکنان باهوش قادر به انجام این کار هستند، بنابراین سوارز و لائوتارو می توانند بدون مشکل کنار هم بازی کنند. نمونه ای از این موضوع امروز در اینتر یافت می شود. لائوتارو بدون مشکل کنار روملو لوکاکو بازی می کند. آنها ویژگی های مشابهی داشته و از یکدیگر متمایز هستند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۷۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان