//
کدخبر: ۲۶۰۶۱۸ //

شانس بالای یوونتوس برای جذب پوگبا

یوونتوس از بالاترین شانس برای خرید پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد برخوردار است.

شانس بالای یوونتوس برای جذب پوگبا
به گزارش فرتاک نیوز،

یوونتوس از بالاترین شانس برای خرید پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد برخوردار است.

تنها یک سال از قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد باقی مانده و با توجه به عدم تمایل این بازیکن به تمدید قرارداد، به نظر می رسد مهاجرت پل پوگبا از اولدترافورد قطعی باشد. گاتزتا دلااسپورت مدعی شد یوونتوس مهم ترین مشتری این هافبک 27 ساله محسوب می شود. بر خلاف گذشته، رئال مادرید دیگر حاضر به این سرمایه گذاری هنگفت نبوده و تمرکز خود را روی گزینه های دیگر قرار داده است. همچنین بر خلاف شایعات اخیر، اینتر قادر به پرداخت حقوق هنگفت پل پوگبا و انتقال او به سن سیرو نبوده و این نیز تنها شایعه ای غیرقابل انجام به شمار می آید.

اما یوونتوس می خواهد پل پوگبا را جذب گرده و از گزینه معاوضه بازیکن با منچستریونایتد بهره گیرد. آرون رمزی و آدرین رابیو، دو هافبک یوونتوس در مدت نه چندان طولانی حضور در تورین نتوانسته اند رضایت کادر فنی این تیم را جلب کنند و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد یکی یا هر دوی این بازیکنان راهی اولدترافورد شوند و به ازای آنها پل پوگبا دوباره و بعد از چهار سال لباس یوونتوس را بر تن کند.

ستاره فرانسوی دوران درخشانی را در گذشته و در تورین سپری کرده و دوستان زیادی در این باشگاه دارد، به همین دلیل احتمال انتقال او به یوونتوس در این تابستان افزایش یافته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۶۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان