//
کدخبر: ۲۶۱۱۱۹ //

رئال مادرید ستاره کلیدی خود را از دست می دهد

باشگاه نیوکاسل قصد دارد مهاجم سابق تاتنهام را با پیشنهادی قابل توجه از تیم فوتبال رئال مادرید بخرد.

رئال مادرید ستاره کلیدی خود را از دست می دهد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از نشریه فورفورتو: باشگاه نیوکاسل با بودجه‌ای 60 میلیون یورویی در صدد خرید گرث بیل از رئال مادرید است.

طبق گزارش این نشریه، سه باشگاه به خرید بال ولزی رئال مادرید تمایل دارند که دو تای آنها در لیگ برتر انگلیس هستند. یکی از آنها تاتنهام، باشگاه سابق بیل است و دیگری نیوکاسلی که در آستانه تغییر مالکیت قرار دارد. سومین مشتری بیل نیز دیوید بکام، یکی از مالکان باشگاه اینترمیامی در لیگ دسته اول فوتبال آمریکا است. در میان این سه تیم تاتنهام می‌تواند رقم درخواستی رئال مادرید را بپردازد اما حاضر نیست حقوق فعلی بیل را به او بدهد. بالعکس اینتر میامی حاضر است حقوق فعلی بیل را به او بدهد اما نمی‌خواهد رقمی هنگفت به رئال مادرید بپردازد. مشتریان نیوکاسل اما آماده‌اند که هم بیل را راضی کنند و هم رئال مادرید را.

رئال مادرید تابستان سال گذشته سعی داشت بیل را بفروشد اما هیچ تیمی پیدا نشد بابت او رقمی که مد نظر کهکشانی‌ها بود را بپردازد. در حقیقت چینی‌ها مشتری پروپاقرص بیل بودند اما آنها نمی‌خواستند علاوه بر پرداخت حقوقی بالا به خود بازیکن، رقمی بالا به باشگاه او نیز بپردازند و اینگونه شد که بیل با وجود بی‌میلی زین‌الدین زیدان در رئال مادرید ماند.

تابستان امسال اما ممکن است رئالی‌ها از پرداخت حقوق سنگین بیل خلاص شوند، چرا که مالکان آینده باشگاه (خانواده بن‌سلمان) برای خرید این بازیکن بین 50 تا 60 میلیون یورو در نظر گرفته‌اند. اگر این خبر صحت داشته باشد و در نهایت سهام نیوکاسل به سعودی‌‌ها منتقل شود، دو مشتری دیگر بیل شانسی برای جذب او نخواهند داشت، چون هیچ‌یک قادر به ارائه چنین پیشنهادی نیستند.

فورفورتو در حالی مدعی شده بن‌سلمان حاضر است بیل 30 ساله را با چنین رقمی بخرد که سایت ترانسفر مارکت ارزش این بازیکن ولزی را 32 میلیون یورو تخمین زده است، ضمن اینکه او بازیکنی است که سابقه بدی در زمینه مصدومیت‌های مکرر و طولانی دارد.

بیل در این فصل 18 بازی برای رئال مادرید انجام داده و در آنها سه گل هم به ثمر رسانده و یک پاس گل هم داده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۱۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان