//
کدخبر: ۲۶۱۳۹۳ //

ستاره سابق لیورپول راهی چلسی می شود

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که فلیپ کوتینیو نباید انگیزه اش را از دست بدهد چرا که شرایط برای او بهتر خواهد شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

طی هفته های گذشته گمانه‌زنی های زیادی در رابطه با آینده فیلیپ کوتینیو مطرح شده است. به نظر می رسد بایرن مونیخ تمایلی به دائمی کردن قرارداد این ستاره برزیلی نداشته باشد و احتمالاً در صورت بازگشت به بارسلونا هم توسط این تیم کاتالانی به فروش خواهد رسید.

بر اساس شایعات به نظر می رسد که چلسی مهم ترین مشتری هافبک برزیلی به حساب می آید اما با این حال او فعلاً به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از میادین به دور است. ریوالدو اما معتقد است که مصدومیت کوتینیو تاثیری در علاقه چلسی به او نخواهد داشت. او در این باره گفت: " چلسی علاقه زیادی به جذب کوتینیو دارد اما من فکر نمی کنم که مصدومیت او باعث شود که آنها از این علاقه دست بکشند. از این گذشته فرصت زیادی تا شروع فصل آینده باقی مانده و تا آن زمان بهبود خواهد یافت."

ریوالدو در ادامه گفت: " من هنوز هم معتقد هستم که کوتینیو کیفیت لازم را برای موفقیت دارد. با این حال گاهی اوقات فوتبال سخت و بی رحم می شود. این امکان وجود دارد که مشکلی که از قبل داشتید در یک لحظه به طور کامل از بین برود. بنابراین کوتینیو باید آرامش خود را حفظ کند و به آینده اطمینان داشته باشد زیرا او کیفیت لازم برای درخشش در هر باشگاهی را داراست. باید مثبت اندیشی خود را ادامه دهد چرا که مطمئنا همه چیز بهتر خواهد شد."

 
 
 
 
 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان