//
کدخبر: ۲۶۱۵۸۷ //

گواردیولا من را راهی منچسترسیتی کرد

گابریل ژسوس، مهاجم برزیلی منچسترسیتی در مورد بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا صحبت کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

بسیاری گابریل ژسوس را یکی از خوش آتیه ترین مهاجمان دنیای فوتبال حساب می کنند و این ستاره برزیلی نیز در چند سال اخیر در ترکیب سیتی نشان داده آینده درخشانی پیش رو دارد. حالا گابریل ژسوس در مورد پست مورد علاقه اش و البته تمایل گواردیولا به کار کردن با بازیکنان جوان توضیحاتی ارائه داده است.

گابریل ژسوس به وب سایت رسمی منچسترسیتی گفت: "من اولویتی برای تعیین پست ندارم، اما بیشتر دوران ورزشی ام به عنوان وینگر یا مهاجم دوم بازی کرده و هرگز به عنوان مهاجم نوک به میدان نرفته ام. بعد از سال 2016 من چند بازی در چنین شرایطی بازی کردم و بعد از آن مقطع من در پست مهاجم کلاسیک در زمین حضور یافتم.

در دیدار مقابل رئال مادرید نیز در پست وینگر در ترکیب سیتی قرار گرفتم و اگرچه اغلب مهاجم نوک بوده ام، اما چند بازی نیز در کناره ها قرار گرفته ام. معمولا وقتی من وقتی در پست مهاجم نیز در ترکیب حضور پیدا می کنم، اما طبیعتا تمایل دارم به سمت کناره ها بروم.

گاهی اوقات مورد انتقاد قرار می گیرم، اما من این کار را انجام می دهم. در سیتی باید بیشتر متمایل به مرکز باشید زیرا هافبک ها شانس های زیادی ایجاد می کنند، اما من همیشه به این روش عمل نمی کنم. پپ گواردیولا پرفشار کار می کند؟ نکته اصلی که می دانید هدف او کسب پیروزی است، او هرگز این هدف را رها نمی کند و این به سود ماست. گواردیولا دوست دارد با جوانان کار کرده و به آنها در در مسیر پیشرفت کمک کند، این یکی از دلایلی بود که من به سیتی آمدم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۵۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان