تاریخ انتشار: 1395/07/28 20:36
کد خبر: 254562

مودریچ: برای بازی در بهترین تیم دنیا پیر نیستم

لوکا مودریچ روز گذشته به صورت رسمی قراردادش با رئال را تا 2020 تمدید کرد تا 4 سال دیگر نیز به حضور در جمع کهکشانی ها ادامه دهد.
مودریچ: برای بازی در بهترین تیم دنیا پیر نیستم
به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، مودریچ از سال 2012 در رئال حضور دارد و توانسته با این تیم به افتخاراتی در سطح باشگاهی دست یابد. او که این روزها مصدوم است، در نشستی خبری شرکت کرده و با خوشحالی از تمدید قرارداد خود صحبت کرد.
 
مودریچ به خبرنگاران گفت: «این یک روز بسیار ویژه برای من است. به خاطر تمدید با رئال بسیار خوشحال و هیجان زده ام. رئال بهترین باشگاه دنیاست و باید از فلورنتینو پرز (رئیس رئال) به دلیل اعتمادی که به من داشت، تشکر کنم.
می توانم قول بدهم که به تلاشم برای کمک به موفقیت های بیشتر رئال ادامه دهم. امیدوارم که به افتخارات بیشتری در سال های آتی دست یابیم.»
مودریچ در مورد وضعیت مصدومیت خود گفت: «احساس بسیار خوبی دارم و هر روز شرایطم بهتر می شود. سخت در تلاش هستم تا هرچه زودتر به میادین برگردم. الان وضعیتم نسبت به گذشته بهتر شده ولی اینکه چه زمانی باز خواهم گشت، هنوز مشخص نیست.»
 
مصدومیت های متوالی: «فکر نمی کنم زیاد مصدوم شده باشم و هر زمان که از مصدومیت برگشته ام، بهتر و موثرتر بازی کرده ام.
 
31 سال دارم و شاید عده ای فکر کنند برای بازی در رئال پیر شده ام؛ اما اینطور نیست. هنوز سال های بیشتری می توانم در اوج باشم و به رئال برای کسب قهرمانی های بیشتر کمک کنم.
 
بدترین مقطع حضورم در رئال مصدومیتم در سال 2014 بود که باعث شد مدت زیادی از میادین، دور بمانم و بهترین روزهای حضورم نیز فتح دسیما در لیسبون و اوندسیما در میلان بوده اند.»
 
ارتباط با زیدان: «زیدان از همان روز اول تاثیر مثبتی روی همه بازیکنان گذاشت. حتی زمانی که دستیار آنچلوتی بود نیز رابطه ما با او بسیار خوب بود. من و دیگر بازیکنان به شدت پشتیبان و قدردان او هستیم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nowvo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با انتخاب داود حق دوست بعنوان سرمربی  جدید خیبر  یک شوک  خوب به تیم وارد شد