//
کدخبر: ۲۶۲۳۶۱ //

تمدید قرارداد ملی پوش آلمانی با بایرن مونیخ

مانوئل نویر سنگربان ملی پوش بایرن مونیخ قراردادش با این باشگاه را تا 2023 تمدید کرد.

تمدید قرارداد ملی پوش آلمانی با بایرن مونیخ
به گزارش فرتاک نیوز،

مانوئل نویر سنگربان ملی پوش بایرن مونیخ قراردادش با این باشگاه را تا 2023 تمدید کرد.

 سرانجام پس از کش و قوس های فراوان مانوئل نویر قراردادش را تا سال 2023 تمدید کرد. گلر 34 ساله که ماه ها با بایرن بر سر تمدید قرارداد دچار اختلاف بود، در نهایت تصمیم به ماندنی شدن گرفت. نویر پیش از این خواهان تمدید تا 2025 بود اما در نهایت متقاعد شد تا قراردادش که ژوئن 2021 به اتمام می رسید را دو سال دیگر تمدید کند.

به خصوص پس از پیوستن الکساندر نوبل از شالکه به بایرن، اختلافات بین نویر و باشگاه به اوج رسید و ابهاماتی در مورد تمدید او ایجاد شده بود.

نویر پس از تمدید قرارداد گفت:« در چند هفته گذشته که بوندسلیگا به دلیل شیوع کرونا تعطیل بود، نمی خواستم در مورد تمدیدم تصمیم گیری کنم چون مشخص نبود بوندسلیگا چه زمانی و چگونه از سر گرفته خواهد شد.

برای من مهم بود که در بایرن بمانم و با تونی تاپالوویچ(مربی دروازه بان های بایرن) به کارم ادامه دهم. حالا این مشکل حل شده است و با خوشبینی به آینده نگاه می کنم. بایرن خانه من است و اینجا احساس راحتی می کنم. بایرن بهترین باشگاه آلمان و یکی از بهترین باشگاه های اروپاست.»

کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن در واکنش به تمدید نویر گفت:« بسیار خوشحالیم که مانوئل نویر قرارداد خود را تا 2023 تمدید کرد. مانوئل بهترین دروازه بان جهان و کاپیتان ماست.»

الیور کان، عضو هیئت مدیره باشگاه بایرن نیز گفت:« من به راحتی می توانم خودم را در شرایطی قرار دهم که مانوئل در آن قرار دارد. ما مسیری را که مانوئل می خواهد در این مرحله از زندگی حرفه‌ای خود طی کند را می دانیم و اینکه چه چیزی برای او مهم است. او به ما با این تمدید قرارداد، اطمینان خاطر بزرگی داد.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان