//
کدخبر: ۲۶۲۹۲۴ //

ستاره بارسلونا راهی پاری سن ژرمن می شود؟

مهاجم فرانسوی آبی‌واناری‌ها ممکن است در پایان فصل برای ادامه فوتبالش راهی پاری‌سن‌ژرمن شود.

ستاره بارسلونا راهی پاری سن ژرمن می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

بر اساس ادعای نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو شانس خود را برای به خدمت عثمان دمبله از بارسلونا امتحان کند. پیش از این نشریه اسپانیایی «مارکا» مدعی شده بود باشگاه بارسلونا برای فروش عثمان دمبله، ۶۰ میلیون یورو می‌خواهد.

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دنبال این هستند تا بر تعداد بازیکنان فرانسوی تیم خود بیفزایند، از این‌رو مهاجم فرانسوی بارسلونا را با وجود مصدومیت‌هایی که اخیراً داشته، گزینه خوبی برای این کار می‌دانند.

با توجه به اینکه گفته می‌شود نیمار به دنبال بارگشت به بارسلونا است و پیوستن لائوتارو مارتینس به جمع آبی‌واناری‌ها هم قریب‌الوقوع است، جدایی دمبله ۲۲ ساله از بارسا قطعی به نظر می‌رسد.

دمبله این فصل به دلیل مصدومیت تنها در ۹ بازی از رقابت‌های مختلف برای بارسلونا به میدان رفته است. این مهاجم فرانسوی از زمان پیوستنش از بوروسیا دورتموند به بارسلونا نتوانسته انتظارات را در این تیم برآورده کند و البته مصدومیت‌های پی‌درپی هم نقش زیادی در این امر داشته است.

عثمان دمبله که در سال ۲۰۱۷ پس از یک فصل حضور در دورتموند با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۰۵ میلیون یورو به علاوه ۴۰ میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده به بارسا پیوست، تاکنون در ۷۴ بازی از رقابت‌های مختلف برای کاتالان‌ها به میدان رفته و ۱۹ گل نیز به ثمر رسانده است.

دمبله که تا سال ۲۰۲۲ تحت‌قرارداد بارسلونا است، پیش از این بحث احتمال پیوستنش به لیورپول مطرح بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۹۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان