//
کدخبر: ۲۶۳۱۹۶ //

بازگشت پوگبا به یوونتوس؛ از رویا تا واقعیت!

پل پوگبا برای بازگشت به یوونتوس مسیر دشواری پیش رو دارد.

بازگشت پوگبا به یوونتوس؛ از رویا تا واقعیت!
به گزارش فرتاک نیوز،

قرارداد پل پوگبا یک سال دیگر با منچستریونایتد به اتمام می رسد و به نظر می رسد جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو قطعی باشد. بر خلاف گذشته، رئال مادرید دیگر علاقه چندانی به خرید پل پوگبا ندارد و به نظر می رسد یوونتوس مهم ترین مشتری او در شرایط فعلی به شمار می آید.

حالا کوریره دلااسپورت مدعی شد باشگاه یوونتوس به پل پوگبا اطلاع داده که اگر می خواهد منچستریونایتد را برای بازگشت به تورین ترک کند، باید دستمزدش را برای فصل بعد کاهش دهد. در حال حاضر این ستاره 27 ساله و فرانسوی دستمزد 12 میلیون یورویی در سال دریافت می کند که پرداخت چنین رقمی در توان بیانکونری نیست و تنها راه حضور دوباره او در ترکیب یوونتوس، تخفیف دادن پوگبا به این تیم است.

مسئله دیگر مربوط به هزینه این انتقال است، زیرا منچستریونایتد همچنان حداقل 100 میلیون یورو برای فروش پل پوگبا درخواست کرده است. البته ممکن است با ورود بازیکنانی چون مانند داگلاس کاستا، آدرین رابیو یا آرون رمزی، بتوان قیمت خرید پل پوگبا را کاهش داد. اما مشکل اینجاست که منچستریونایتد علاقه دارد الکس ساندرو یا مریح دمیرال راهی اولدترافورد شوند که یوونتوس قصد فروش آنها را ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان