//
کدخبر: ۲۶۳۴۶۹ //

چلسی جانشین دروازه بان خود را پیدا کرد

سان مدعی شد که دروازه‌بان سوئیسی دورتموند یعنی رومن بورکی به گزینه جدید چلسی برای پست دروازه‌بانی تبدیل شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

در تابستان سال ۲۰۱۸ بود که چلسی با یک قرارداد گران قیمت دروازه بان جوان و اسپانیایی اتلتیکو بیلبائو یعنی کپا آریسابلاگا را به خدمت گرفت؛ اتفاقی که باعث شد بسیاری معتقد باشند که چلسی تا چند سال آینده خیالش از پست دروازه بانی راحت خواهد بود.

اوضاع برای دروازه‌بان اسپانیایی اما مطابق انتظار پیش نرفت و او نتوانسته عملکرد خوبی در ترکیب چلسی ارائه دهد تا جایی که کپا اخیراً به یک نیمکت نشین زیر نظر فرانک لمپارد تبدیل شده چرا که سرمربی انگلیسی در چند بازی آخر تیمش پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شروع ویروس کرونا از ویلی کابایرو درون دروازه استفاده کرده بود.

عملکرد نه چندان خوب کپا باعث شده که شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی او از چلسی در نقل و انتقالات پیش رو به گوش برسد. همچنین گفته می‌شود که این تیم لندنی گزینه‌های خود را هم برای خط دروازه مشخص کرده است. بر این اساس به نظر می‌رسد که آبی‌های لندن علاقه زیادی به جذب دروازه بان کامرونی آژاکس یعنی آندره اونانا داشته باشند.

حالا و در همین رابطه اما سان مدعی شده که دروازه بان سوئیسی دورتموند یعنی رومن بورکی به گزینه جدید فرانک لمپارد و تیمش برای تقویت خط دروازه تبدیل شده است. بورکی تنها یک فصل دیگر با دورتموند قرارداد دارد و بر اساس ادعای سان چلسی می تواند با ۱۵ میلیون پوند او را به استمفوردبریج منتقل کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان