//
کدخبر: ۲۶۳۷۰۴ //

انتقال ستاره منچستریونایتد به رئال مادرید غیرممکن شد!

دستمزد درخواستی هافبک فرانسوی شیاطین سرخ مانعی در راه پیوستن او به جمع کهکشانی‌ها است.

انتقال ستاره منچستریونایتد به رئال مادرید غیرممکن شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس خبر داد باشگاه رئال مادرید ممکن است قید خرید پل پوگبا از منچستریونایتد را بزند و دلیل این موضوع هم رقم درخواستی این هافبک فرانسوی بابت دستمزدش است.

طبق این گزارش، مدیران باشگاه رئال مادرید نسبت به خدمت گرفتن پوگبای ۲۷ ساله علاقه‌مند هستند، اما مدیران این باشگاه نمی‌توانند دستمزد درخواستی او را که ۱۵ میلیون پوند در سال است را به وی پرداخت کنند که این در حال حاضر مانع اصلی پیوستن این هافبک بازیساز به جمع سفیدپوشان مادریدی است.

پیش از این نشریه «اوکی دیاریو» اسپانیا خبر داده بود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا گفته تنها در صورتی این بازیکن می‌تواند به رئال مادرید بیاید که دستمزد دریافتی‌اش را کاهش دهد.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که تنها یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی که به آن دچار شده، تنها توانسته در ۸ بازی برای منچستریونایتد به میدان برود.

این هافبک فرانسوی بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ عضو یوونتوس بود و پس از ثبت بازی‌های درخشان در این تیم، با شکست رکود جهانی نقل‌وانتقالات در آن مقطع در ازای ۱۰۵ میلیون یورو به منچستریونایتد بازگشت.

به غیر از رئال مادرید، دو باشگاه یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن هم وضعت پوگبا را زیرنظر دارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۷۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان