//
کدخبر: ۲۶۳۸۳۴ //

بازسازی ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید + عکس

اخیراً مسئولان باشگاه رئال مادرید روند بازسازی ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگوبرنابئو را آغاز کرده‌اند.

بازسازی ورزشگاه اختصاصی رئال مادرید + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

دو ماه پیش و بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در قاره اروپا و البته کشور اسپانیا، رقابت‌های لالیگا به حالت تعلیق در آمد. با این حال طی روزهای گذشته مشخص شد مسابقات لالیگا از ماه ژوئن پیگیری خواهد شد و تیم‌ها ادامه بازی‌های خود را پشت درهای بسته و در ورزشگاه های خالی از تماشاگر برگزار خواهند کرد.

رئال مادرید از وقفه به وجود آمده در مسابقات استفاده کرد و در این مدت برای بازسازی ورزشگاه خانگی خود یعنی سانتیاگوبرنابئو اقدام کرد؛ کاری که پیش از این هم مسئولان رئال به دنبال یافتن فرصتی برای انجام آن بودند.

ادامه بازی های خانگی رئال مادرید در فصل جاری اما در ورزشگاه دی استفانو برگزار خواهد شد؛ موضوعی که به مسئولان لوس بلانکوس اجازه می‌دهد تا فرصت کافی را برای بازسازی کامل برنابئو در اختیار داشته باشند.

از طرف دیگر برنامه این است که از ماه سپتامبر تا نوامبر، حداکثر 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها پر شود و سپس از نوامبر تا ژانویه نیز نیمی از ظرفیت ورزشگاه ها به هواداران اختصاص داده شود. برنامه نهایی این است که از ژانویه 2021 نیز حضور هواداران بدون محدودیت باشد. این در حالیست که تا آن زمان سانتیاگوبرنابئو آماده پذیرایی از بازی های خانگی رئال مادرید خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان