//
کدخبر: ۲۶۳۹۷۵ //

هافبک اسپانیایی در لیست خرید بارسلونا قرار گرفت

بارسلونا به دنبال فابین رویز، هافبک اسپانیایی و جوان ناپولی است.

به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا در تابستان امسال در تلاش برای تقویت خط میانی اش است و اخبار در روزهای اخیر حول محور احتمال توافق با میرالیم پیانیچ، هافبک 30 ساله و بوسنیایی یوونتوس بود، اما به نظر می رسد توافق بین دو باشگاه در مورد معاوضه با آرتور ملو حاصل نشد و حالا نام گزینه های دیگری مطرح شده است.

حالا نشریه گاتزتا مدعی شد نام فابین رویز، هفبک 24 ساله ناپولی در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته است. رئال مادرید نیز در ماه های اخیر شرایط جذب این هافبک اسپانیایی را از ناپولی جویا شده، اما حالا بارسلونا نیز وارد کورس شده است و قصد دارد به زودی برای خرید فابین رویز اقدام کند.

این هافبک 24 ساله در ماه ژوئن سال 2018 و با مبلغ 30 میلیون یورو از بتیس راهی ناپولی شد و در این مدت خود را به عنوان یک عضو کلیدی در سن پائولو مطرح کرده است. فابین رویز که یک هافبک تهاجمی است، این فصل 22 بازی در سری آ انجام داده که دو گل زده و دو پاس گل نیز ارسال کرده است. قرارداد این بازیکن در تابستان سال 2023 با ناپولی به پایان خواهد رسید و بارسلونا باید رقمی در حدود 60 میلیون یورو برای خرید فابین رویز پرداخت کند. ناپوبلی احتمالا در اواسط تابستان در دیدار برگشت لیگ قهرمانان در نوکمپ مهمان بارسلوناست و ممکن است تا آن مقطع قرارداد فابین رویز منعقد شده باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۹۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان