//
کدخبر: ۲۶۴۲۶۱ //

۲۷ روز تا یک کابوس جدید برای بارسلونا

به 30 ژوئن نزدیک می شویم در حالی که تکلیف پرداخت دستمزد بازیکنان قرضی بارسا نامشخص است.

۲۷ روز تا یک کابوس جدید برای بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

به 30 ژوئن نزدیک می شویم در حالی که تکلیف پرداخت دستمزد بازیکنان قرضی بارسا نامشخص است.

 بارسلونا 27 روز دیگر علاوه بر مشکلات مالی و جذب بازیکنان جدید، با معضلی به نام دستمزد بازیکنان قرضی مواجه خواهد بود؛ چرا که لیگ‌های اروپایی تا پس از تاریخ 30 ژوئن(تاریخ به اتمام رسیدن قراردادهای قرضی) ادامه می‌یابد اما در قرارداد بازیکنان در این رابطه توافقی شکل نگرفته است. شرایط سرگیجه‌آوری که باید توسط مدیران بلوگرانا رفع شود.

در حال حاضر فیلیپه کوتینیو(بایرن مونیخ)، کارلس آلنیا(بتیس)، رافینیا(سلتاویگو) و ژان کلیر تودیبو(شالکه) بازیکنان قرضی بارسا هستند که در تیم‌های دیگر توپ می‌زنند. نکته اصلی اینجاست با توجه به ادامه بازی‌ها در فصل تابستان، کدام باشگاه باید دستمزد این بازیکنان را بدهد زیرا علنا قراردادهای آن‌ها به پایان رسیده است اما آن‌ها در حال بازی هستند.

به طور مثال، ‌کوتینیو تا پایان ماه آگوست باید در خدمت بایرن مونیخ باشد و در بوندس لیگا بازی کند. کوتینیو احتمالا در پایان قرارداد نمی‌خواهد در بایرن بماند و قراردادش به طور دائم تمدید شود. این مسئله به این معنا است که یا بارسلونا و یا بایرن مونیخ باید 2 ماه دستمزد اضافه کوتینیو(معادل 5 میلیون یورو) ‌را پرداخت کنند. تودیبو هم یکی دیگر از این بازیکنان است که احتمالا جایگاهی در بارسا نخواهند داشت و فروخته می‌شوند اما باید راه حلی برای پرداخت کامل دستمزدشان پیدا کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۲۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان