//
کدخبر: ۲۶۴۳۶۷ //

خبری بد برای هواداران یوونتوس در آستانه دیدار حساس

گونسالو ایگواین در تمرین امروز یوونتوس دچار مصدومیت شده تا حضورش در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

خبری بد برای هواداران یوونتوس در آستانه دیدار حساس
به گزارش فرتاک نیوز،

گونزالو ایگواین بازیکنی بود که بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در ایتالیا این کشور را ترک کرد و به آرژانتین سفر کرد. با این حال بعد از آن اعلام شد که ستاره آرژانتینی این کار را نه به دلیل شیوع ویروس کرونا بلکه به خاطر مادرش که به بیماری سرطان مبتلا شده انجام داده تا در کنار او باشد.

با این حال اخیراً و بعد از از سرگیری تمرینات تیم های ایتالیایی، مهاجم آرژانتینی نیز به تورین بازگشت تا در تمرینات بیانکونری شرکت کرده باشد. با این وجود بر اساس گزارشات گفته می‌شود که گونسالو ایگواین در تمرینات امروز یوونتوس دچار مصدومیت شده و تمرین را نیمه کاره رها کرده است.

به نظر می رسد که تا پایان امروز آزمایش های لازم روی ستاره آرژانتینی یوونتوس صورت خواهد گرفت اما اینطور به نظر می آید که ایگواین به احتمال فراوان دیدار برگشت نیمه‌نهایی کوپا ایتالیا مقابل میلان را از دست خواهد داد. مسابقه ای که در تاریخ ۱۲ ژوئن و در ورزشگاه آلیانز شهر تورین برگزار خواهد شد. همچنین بازی رفت دو تیم با تساوی ۱-۱ خاتمه یافته بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۳۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان