//
کدخبر: ۲۶۵۲۵۹ //

رئال مادرید به دنبال جانشین سرخیو راموس

میلان اشکرینار، مدافع 24 ساله اینتر مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته و آنها می خواهند این بازیکن جانشین سرخیو راموس شود.

رئال مادرید به دنبال جانشین سرخیو راموس
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می رسد مدیران باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد سرخیو راموس با او به توافق دست یافته اند و حتی احتمال دارد این مدافع باتجربه در لباس رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کند. اما این باشگاه در دراز مدت به دنبال یافتن جانشینی برای کاپیتان فعلی خود است و نشریه موندو دیپورتیوو خبر از تمایل رئال مادرید برای خرید میلان اشکرینار داد.

کهکشانی ها سال گذشته ادر میلیتائو، مدافع جوان و برزیلی را نیز به همین منظور به خدمت گرفتند، اما او قادر به برآورده کردن انتظارات نبود و به همین دلیل دوباره شایعه انتقال میلان اشکرینار از اینتر در صدر اخبار قرار گرفته است.

سرخیو راموس در پایان فصل آتی 35 ساله خواهد شد و بعید است دیگر رئال مادرید تمایلی به استفاده از او در ترکیب ثابت داشته باشد. البته اینتر نیز تنها در صورت دریافت پیشنهادی 80 میلیون یورویی حاضر به فروش میلان اشکرینار می شود و به این آسانی قصد ندارد مهره ارزشمند خود را از دست بدهد.

به جز رئال مادرید، منچسترسیتی نیز علاقه زیادی به خرید میلان اشکرینار دارد و کار اینتر برای حفظ این بازیکن دشوار خواهد بود. اشکرینار در سال 2017 و از سمپدوریا به اینتر پیوست و در این سالها بازیکن ثابت این تیم بوده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۲۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان