//
کدخبر: ۲۶۵۲۶۷ //

ژاوی باید به بارسلونا بازگردد!

مهاجم پیشین تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید ژاوی باید هر چه سریعتر به این باشگاه بازگردد.

 ژاوی باید به بارسلونا بازگردد!
به گزارش فرتاک نیوز،

ژاوی هرناندس که به مدت ۱۷ سال در بارسلونا حضور داشت و یکی از اسطوره‌های این باشگاه هم محسوب می‌شود، در حال حاضر سرمربیگری تیم السد را بر عهده دارد، اما در روزهای اخیر اخباری بر روی خروجی سایت‌های معتبر اروپایی قرار گرفته مبنی بر اینکه او قرار است به عنوان سرمربی این تیم منصوب شود.

ساموئل اتوئو، مهاجم پیشین باشگاه بارسلونا در واکنش به این اتفاق گفت: من به ژاوی توضیح دادم صرفنظر از هر موضوعی باید زمانی به بارسلونا بازگردد که خدای فوتبال یعنی مسی هم در آنجا حضور داشته باشد چون ژاوی در گذشته با لئو هم‌تیم بوده و راحت‌ می‌تواند با او کار کند.

وی همچنین درباره مهاجم اروگوئه‌ای آبی‌واناری‌ها اظهار داشت: من سوارس را دوست دارم. او در حال ساختن تاریخی حیرت‌انگیز همراه بارسلونا است. من و  لوئیس خوش‌شانس هستیم که برای چنین باشگاه بزرگی بازی کرده‌ایم.

مهاجم پیشین بارسلونا تصریح کرد: سوارس یکی از بهترین‌ مهاجمان دنیا است. این درست است که بارسلونا باید خودش را تقویت کند، اما لوئیس یک فرمانده است و نمی‌توان او را کنار گذاشت. لائوتارو مارتینس نیز خیلی خوب کار می‌کند، اما با این وجود سوارس تاریخ بارسا را نوشته است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۲۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان