//
کدخبر: ۲۶۶۰۶۰ //

ستاره رئال مادرید در لیست خرید بایرن مونیخ

رادیو مونته کارلو مدعی شد ممکن است بایرن مونیخ برای جذب اشرف حکیمی حاضر به انتقال لوکاس هرناندز به برنابئو باشد.

به گزارش فرتاک نیوز،

عملکرد فوق العاده اشرف حکیمی، مدافع راست و مراکشی در ترکیب دورتموند در فصل جاری باعث شده بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی از جمله بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و اینتر برای خرید این بازیکن اقدام کنند و به نظر می رسد باشگاه آلمانی جدی تر از دیگر رقبا به دنبال جذب اشرف حکیمی است.

رئال مادرید علیرغم رابطه خوبی که با بایرن مونیخ دارد، حاضر نیست اشرف حکیمی را با رقمی کمتر از 60 میلیون یورو واگذار کند و با توجه به شرایط مالی نه چندان مساعد فعلی، باشگاه آلمانی قصد دارد با گزینه معاوضه بازیکن رئال مادرید را راضی کند. لوکاس هرناندز در فصل جاری جایگاه ثابتی در ترکیب بایرن نداشته و اخباری در مورد تمایل پاری سن ژرمن نیز به جذب این بازیکن منتشر شده است.

لوکاس هرناندز، مدافع جوان و فرانسوی سال گذشته از اتلتیکومادرید راهی آلیانس آره نا شد، اما بایرن مونیخ می خواهد او را به عنوان بخشی از قرارداد اشرف حکیمی به رئال مادرید واگذار کند تا اینگونه مقدمات این انتقال فراهم شود. قرارداد دو ساله و قرضی مدافع مراکشی با دورتموند به اتمام رسیده و او طبق قاوان باید به برنابئو بازگردد، اما ترس از نیمکت نشینی باعث شده اشرف حکیمی در مورد آینده تردید داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان