//
کدخبر: ۲۶۶۰۸۸ //

جذب ستاره بایرن مونیخ در برنامه کاری PSG

در صورت عدم تمدید قرارداد با بایرن مونیخ، ممکن است داوید آلابا در تابستان امسال با پاری سن ژرمن به توافق دست یابد.

به گزارش فرتاک نیوز،

مدت هاست اخبار زیادی در مورد تمایل بایرن مونیخ به تمدید قرارداد با داوید آلابا منتشر می شود، اما این اتفاق هنوز رخ نداده و به همین دلیل چند باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب مدافع اتریشی این باشگاه وارد عمل شده اند. اخیرا پاری سن ژرمن نیز برای خرید داوید آلابا ابراز علاقه کرده و احتمال رخ دادن این انتقال کم نیست.

قرارداد مدافع بایرن مونیخ در تابستان سال 2021 به اتمام می رسد و نشریه تلگراف مدعی شد اگر طرفین برای تمدید قرارداد به توافق نرسند، احتمال انتقال داوید آلابا به پاری سن ژرمن وجود دارد. بایرن علاقه ای ندارد این بازیکن را در تابستان بعدی به صورت رایگان از دست بدهد و اولویت اول برای آنها تمدید و در غیر اینصورت فروش مدافع 27 ساله خواهد بود.

به جز پاری سن ژرمن، در گذشته نام باشگاه هایی چون رئال مادرید و بارسلونا نیز برای خرید داوید آلابا شنیده شده است. بایرن مونیخ در ماه های اخیر با بسیاری از ارکان کلیدی خود از جمله هانسی فلیک، توماس مولر، آلفونسه دیویس و مانوئل نویر برای تمدید قرارداد به توافق دست یافته، اما این اتفاق هنوز در مورد داوید آلابا و تیاگو رخ نداده و به همین دلیل ممکن است این دو مهره ارزشمند در تابستان امسال از جمع بازیکنان بایرن جدا شوند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۰۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان