تاریخ انتشار: 1399/03/29 14:02
ورنر پس از پیوستن به چلسی: بی‌صبرانه منتظر بازی زیر نظر لمپارد هستم
کد خبر: 60993

دومین خرید تابستانی آبی پوشان پایتخت/ برای من پیوستن به این باشگاه افتخاری بسیار بزرگ است

ستاره آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ به آبی‌پوشان لندن ملحق شد و از اشتیاق خود برای بازی در کنار شاگردان فرانک لمپارد سخت گفت.
دومین خرید تابستانی آبی پوشان پایتخت/ برای من پیوستن به این باشگاه افتخاری بسیار بزرگ است

اتفاقی که از مدت‌ها قبل پیش‌بینی‌ شده بود رخ داد و باشگاه چلسی تیمو ورنر، بازیکن آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ آلمان را به خدمت گرفت. اکنون تنها تست پزشکی این بازیکن مانده و در صورتی که آن را با موفقیت پشت سر بگذارد، انتقال 50 میلیون پوندی‌اش به چلسی نهایی می‌شود.

قرارداد ورنر 5 ساله است و او بعد از حکیم زیاش دومین خرید تابستانی آبی‌پوشان لندن محسوب می‌شود. چلسی برای به خدمت گرفتن این مهاجم آلمانی پذیرفته است که تمام مبلغ بند فسخ قرارداد او با لایپزیگ را بپردازد. همچنین این باشگاه به بازیکن جدید خود حداقل 10 میلیون یورو در سال حقوق می‌پردازد.

ورنر هم با تأیید خبر پیوستن‌اش به چلسی به سایت رسمی این باشگاه گفت: خوشحالم که با چلسی قرارداد می‌بندم. برای من پیوستن به این باشگاه فوق‌العاده افتخاری بسیار بزرگ است. لازم می‌دانم که از باشگاه لایپزیگ و هوادارانش بابت 4 سال فوق‌العاده‌ای که در این تیم سپری کردم، تشکر کنم و با آنها بگویم که تا ابد در قلب من خواهند ماند. من از هم اکنون منتظر آغاز کارم در فصل جدید و بازی در کنار هم‌تیمی‌های جدیدم هستم. می‌خواهم هرچه زودتر زیر نظر مربی جدیدم (فرانک لمپارد) و در البته در حضور هواداران چلسی بازی کنم. ما در کنار هم آینده‌ای روشن پیش رو داریم.

ورنر 24 ساله برای لایپزیگ 157 بازی رسمی انجام داده و برای این تیم 93 گل زده و 40 پاس گل هم داده است. او تا پایان فصل جاری بوندس‌لیگا در لایپزیگ بازی خواهد کرد و از ماه آینده به چلسی ملحق می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkpzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باکایوکو: از پیوستن به چلسی خیلی خوشحالم