//
کدخبر: ۲۶۶۵۷۹ //

بارسلونا برای جذب این ستاره فقط ۱۰ روز مهلت دارد!

بارسلونا فرصت زیادی برای خرید میرالیم پیانیچ ندارد و ممکن است این انتقال به زودی منتفی شود.

بارسلونا برای جذب این ستاره فقط 10 روز مهلت دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد بارسلونا تنها 10 روز زمان برای خرید هافبک بوسنیایی یوونتوس دارد و اگر تا آن مقطع توافق حاصل نشود، امکان تغییر شرایط و تمدید قرارداد میرالیم پیانیچ با باشگاه یوونتوس و لغو کامل مذاکرات وجود دارد.

آرتور دوست دارد در بارسلونا بماند و یووه هنوز نتوانسته است بازیکنان مورد نظر خود از ترکیب این تیم را پیدا کند. گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که یوونتوس پیشنهاد تمدید قرارداد به پیانیچ را داده است و ممکن است توافقاتی در لحظات آخری بین طرفین حاصل شود.

چند هفته پیش به نظر می رسید باشگاه ایتالیایی خواهان جذب نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلوناست، اما مائوریتزیو ساری این انتقال را رد کرد. او تنها آرتور را می خواهد و از باشگاه خواسته فشار بیشتری برای این انتقال وارد کنند. اگر انتقال آرتور به تورین منتفی شود، شانس زیادی برای حضور پیانیچ در بارسلونا وجود ندارد، زیرا بارسلونا در شرایط فعلی قادر به پرداخت ارقام هنگفت برای جذب بازیکن نخواهد بود و تنها حالت برای خرید پیانیچ گزینه معاوضه است. بارسلونا در سال های اخیر در جذب بسیاری از بازیکنان مورد نظرش ناکام مانده و ممکن است به زودی نام پیانیچ نیز به این لیست اضافه شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۵۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان