//
کدخبر: ۲۶۶۵۸۳ //

احتمال لغو لیگ برتر فوتبال روسیه

لیگ برتر روسیه پس از کشف موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در تیم مطرح مسکویی شاید لغو شود.

احتمال لغو لیگ برتر فوتبال روسیه
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، تیم کراسنودار قرار بود امروز در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر روسیه از تیم دینامو مسکو میزبانی کند اما نتیجه مثبت آزمایش کرونای 3 بازیکن تیم میهمان باعث لغو این دیدار شد. البته تیم کراسنودار با وجود میزبانی موافقت خود را با لغو این دیدار اعلام کرد. این در حالی بود که تیم روستوف جمعه گذشته با وجود اعلام 6 بازیکن کرونانی و قرنطینه شدن تمامی اعضایش با بازیکنان جوان خود مجبور به بازی برابر تیم سوچی شد که شکست عجیب 10 بر یک را پذیرفت.

بر اساس این گزارش، فدراسیون فوتبال روسیه دلیل برگزاری بازی تیم‌های سوچی و روستوف در روز جمعه و لغو بازی امروز کراسنودار و دینامو مسکو را توافق قبلی تیم‌ها معرفی کرد. در بازی نخست تیم سوچی خواهان برگزاری بازی با روستوف شد اما کراسنودار پیشنهاد تعویق بازی با دینامو مسکو را پذیرفت. اکنون فدراسیون فوتبال روسیه از احتمال لغو کامل دیدارهای باقیمانده فصل جاری لیگ برتر در صورت توافق 16 تیم این رقابت‌ها خبر می‌دهد.

لیگ برتر روسیه پس از وقفه 3 ماهه به خاطر شیوع ویروس کرونا چهارشنبه هفته گذشته از سر گرفته شد. در جدول رده‌بندی لیگ برتر روسیه تیم زنیت سن‌پترزبورگ که از سردار آزمون بهره می‌برد با 53 امتیاز صدرنشین است. تیم‌های کراسنودار (41 امتیاز) و روستوف (38 امتیاز) رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان