تاریخ انتشار: 1399/04/02 00:06
کد خبر: 60766

لمپارد: با لوفتوس‌چیک سبک متفاوتی از چلسی می‌بینید/ از آسپلیکوئتا در بخش تهاجمی هم بهره بردیم

فرانک لمپارد از اینکه تیمش موفق شده شکست را با پیروزی عوض کند، بسیار خوشحال است.
 لمپارد: با لوفتوس‌چیک سبک متفاوتی از چلسی می‌بینید/ از آسپلیکوئتا در بخش تهاجمی هم بهره بردیم

فرانک لمپارد پس از برتری 2 - یک تیمش در زمین استون‌ویلا در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عملکرد شاگردان خود را ستود.

 سرمربی تیم فوتبال چلسی در این باره گفت:  از  عملکرد تیم بسیار خوشحال هستم. استون ویلا موقعیت‌هایی داشت اما ما توپ را به خوبی در زمین به حرکت در آوردیم. بازی داستانی از فصل تیم من بود. بازی را تحت کنترل خود داشتیم اما گل خوردیم. با این حال به خاطر پیروزی خوشحالم.

او در ادامه افزود: کریستین پولیسیچ  و راس بارکلی خیلی خوب تمرین کرده بودند. در انتخاب نفرات مشکل داشتم. می‌خواستم  نیمه دوم آن‌ها را به بازی بیاورم. این 2 بازیکن  نشان دادند چقدر مهم هستند.

لمپارد تصریح کرد: قبل از بازی، برنامه‌های زیادی برای حمله کردن داشتیم. می‌خواستیم در امور تهاجمی هم از آسپلیکوئتا نهایت بهره را ببریم. او قدرت  رهبری و کیفیتش را نشان داد. از این که لوفتوس‌چیک  به زمین بازگشته، خوشحالم. او خوب بازی کرد چون خوب تمرین کرده بود.  با در اختیار داشتن این جوان ، سبک متفاوتی از بازی ما را شاهد هستید. قطعا چیزهای بیش‌تری از او می‌بینیم.

او در پایان افزود: پولیسیچ تشنه بازی بود؛ درست مانند بسیاری از بازیکن‌های تیم. او  به خوبی تمرین کرده بود  و قابلیت‌هایش در محوطه جریمه فوق‌العاده است. فکر کنم می‌تواند آمارش را بهتر کند. سعی کردم به بازی مقابل منچسترسیتی توجه کنم اما  جلو زدن از برنامه، کار سختی است. باید ببینم بازیکن‌ها چگونه ریکاوری می‌کنند. قطعا بازی متفاوتی در پیش روی خودمان داریم. به رویکرد تیم نگاه خواهم کرد و متوجه می‌شوم از چه ترکیبی استفاده می‌کنم.  باید ذهن خودمان را خالی می‌کردیم. حالا موظفیم پیشرفت کرده و دوباره به کار و تلاش بپردازیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r8pj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لمپارد:می دانیم که می توانیم همچنان پیشرفت کنیم